Gå til innhold

tante på vei tror jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter som tempen min har gått ned hver dag siden fredag, regner jeg med at tanta er på vei nok en gang. I dag datt den under coverline, og da er nok alt håp ute. Puppene er ikke ømme lenger og "kvalmen" jeg har gått og kjent på er nok bare resultatet av snikspising av årets julebakst :-)

Nå håper jeg at Bente69 kommer med et koselig innlegg når hun kommer hjem i morgen, og at Vimsemor68 står med en positiv test på fredags morgen. Håper alle andre med ikm denne uke også kommer med gladmeldinger slik at vi andre får inspirasjon til å fortsette.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg å denne jeg, det håper jeg også. Nå trenger vi gode nyheter og inspirasjon her inne.

Dumme tanta som ikke har vett til å holde seg unna...

Ikke spise på deg mageknip nå da Martine...ü

(Det blir litt snikspising her også må jeg innrømme)

Skrevet

Får inderlig håpe at du ikke har rett. Ellers hiver jeg meg på ønsket om gode nyheter fra flest mulig.

Jeg kommer aldri til å slutte og bli imponert over kvinners evne til å leve i sin syklus. Håp og symptomer like intenst hver måned man kan ha en liten sjanse for å ha hatt en befruktning, så noen dager i depp når tanta kommer, og straks hun har pakket og dratt er man i gang igjen. Forføreren våkner og EL ankommer, også hviler man på sine laurbær og gjør alt godt for at den skal sitte. Er det rart vi elsker barna våre!

Jeg venter nå. IKM ca 14.desember, så kanskje kommer Lucia med godt nytt i år......

Ha en anti-stressende førjulstid i ro og fred med de dere bryr det mest om!

Skrevet

Lykke til til dere alle :)

Måtte mange gå julen i møte med spirer i magen!

Klem fra

Skrevet

Ikke bare tror jeg tanta er på vei. Den kom igår dessverre. Nå setter jeg min lit til at tanta ikke dukker opp ved nyttårstider istedet. Har egentlig vært forberedt på tantabesøk i noen dager nå, så skuffelsen ble ikke så stor denne gangen. Synes det er veldig greit dette med temping altså. Da slipper jeg å sveve på en sky uten at det er grunn til det.

Skrevet

Så leit, martine68 :-( Du får passe på å sende hun tanta di på en ordentlig lang juleferie til langtvekkistan. Men julen er jo en svært romantisk tid og om jeg regner riktig vil din neste el da være i juleferien? Det skulle jo love godt for et septemberbarn.

Skrevet

Møkkatanta!

Jeg kjenner at det er tante på vei her også, dessverre... Kjenner og temper, og alt går samme vei, gitt.

Skulle vi sendt dem til Sibir en 9-10 måneders tid, disse tantene?

Skrevet

æsj! Be tanta "to mind her own business"!!!!!! Har hun ikke et eget liv eller, uten at hun må rote seg oppi ditt!??????!!!!:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...