Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten en på 1 mnd korrigert (4mnder+1uke ukorr.) Jeg vil at han skal begynne å smile til meg! Når begynte deres (som fødte rundt 3 mnder for tidlig) å smile til dere?

Hilsen utålmodig!

Skrevet

Vår datter smilte til oss da hun var ca 6 uker korrigert. Hun ble født 3 mndr. + 1 dag for tidlig.

Om det skulle ta noe lenger tid enn 6 uker, så ikke fortvil - snart kommer det, og det smelter et mammahjerte fullstendig!

Skrevet

Takk for at du svarte. Jeg gleder meg sånn! HAn har jo smilt litt noen ganger, men bare i forbindelse med mageproblemer...det blir jo ikke det samme!

Skrevet

heiiia :)

min smilte leeenge etter vi kom hjem fra sykehuset.

han er født 3 mnd før termin.. og smilte når han var ca 4-5 mnd.

nå smiler han og ler "sosialt" hele tidan :)

Skrevet

På sykehuset sa de at det "sosiale" smilet kommer ca 6 uker etter termin. Det skal vistnok stemme både for de som er født før termin og de som er født etter termin.

Det stemte ihvertfall for vår del. Han smilte litt før det også, men da var det mer fordi han var mett og fornøyd, ikke TIL oss.

Skrevet

Mine ble født 3 mnd for tidlig, jenta smilte da hun var 1,5 mnd korrigert og gutten 2, 5 mnd korrigert. Han henger etter henne med 1-2 mnd naar det gjelder det meste.

Skrevet

Hei igjen......Nå er han 6 uker og smiler ikke enda! Legen sa han skal smile innen 2 uker....Hva skjer hvis han ikke gjør det?? Gjør de noe med det da? Evt. hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...