pysjamas-fantomet Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei jenter! Uff, jeg er mega flau her jeg... men man maa jo bare spoerre. Hva gjoer dere etter sex (for aa unngaa at det blir grisete overalt)? :-O Takk for svar! Klem
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Papir eller hånkle er tingen.. prøver å ligge veldig stille en stund jeg da, før jeg står opp å løper på do:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har alltid et rent håndkle i nærheten, så legger jeg en pute og håndkle under rompa og ligger så lenge jeg kan, så løper jeg på do etter det!
Jumpy Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 tihi,,, bra spørsmål.. hehe, litt morsomt å høre at det er flere som har et lite dilemma der ja ) Jeg prøver også å ligge litt i ro og deretter komme meg inn på do.... mm.. det er liksom den ikke-fullt-så-sjarmernende delen av en ellers herlig stund!! hehe..
♥lurelure♥ Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Ligger med en pute under baken og bena opp mot veggen og håper..... 10 min, så ut på badet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå