Gå til innhold

Der kom "endelig" tanta.... :-/ Hvordan er det da med EL-test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første syklus etter pilleslutt var altså 41 dager.. Hvordan i all verden skal jeg vite når jeg kan begynne å ta EL-tester?? Jeg har jo ingen anelse om hvor lang syklus jeg har...? Denne gangen SKAL jeg bli gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, et forslag er jo å bare ha sex med 2-3 dagers mellomrom hele syklusen :) Da går du i alle fall ikke glipp av el, selv om du ikke skulle finne den med test. Jeg klarter ikke å finne min el hverken med test elelr slim (pleier alltid å ha slim, jeg), men det gikk likevel

Skrevet

Jeg skal prøve.. Samboeren min har masse eksamensstyr før jul, men jeg skal nok klare å gjøre meg uimotståelig for ham >;) Hihi!! Tenkte å teste om 14 dager, etter normal syklus, så får jeg håpe at jeg er heldig at jeg finner den :) Jeg antar at denne kom senere pga pilleslutt....

Forhåpentligvis faller EL seg i juleferien, når vi har masser av tid begge to :D:D:D

Skrevet

ja, er jo ikke uvanlig at ting går litt i stå rett etter pilleslutt.

Hehe, juleferiebaby høres kos ut. Jeg er glad det kalffa nå, for sex hos svigers er ingen høydare. Der deler vi en køyseng i et veeeeldig lytt hus. Ikke stas, spesielt siden svigers er litt prippne av seg...

Masse lykke til i alle fall! Var vel greit at tr kom også, så får du starta på nytt. Kos deg masse og ta vare på deg selv!

Klemmen

Skrevet

Ja, jeg visste nesten ikke om jeg skulle juble eller grine ;) Hehe.. Men nå vet jeg ihvertfall hvor jeg er hen :) Ny pp-nye sjanser :)

Hehe... Lytt hus hos svigers hørtes ikke ut som det beste "kjærlighetsredet" må jeg si ;) Var ennå godt det klaffa på første!!! Jeg er SÅ glad på dine vegne :D:D:D

Du får kose deg på 1.tri, håper vi sees der om en måneds tid :))

Klemme**

Skrevet

Nå ble jeg på en måte lettet!

Har sittet og sett etter deg den siste drøye uken, hadde egentlig lovt meg selv å ikke logge på her før jeg er ferdig med denne pp, jeg blir så gira av å skrive her og da slapper jeg ikke av overhodet.

Men jeg bare måtte!

Fint at du endelig fikk TR(når du likevel testet neg) og at du kan begynne på ny frisk!

Krysser fingrene for deg!

Jeg har IKM på selveste julaften!

:-)

Skrevet

Heisann Noddy :)

Det var koselig å høre fra deg! Nå er det bare å vente to uker, så starter vi prøvinga for fullt igjen... :) *tida går seeent så sent* Jeg kommer jo ikke til å ane når jeg har IKM da.... :( Har du noen ideer til hvordan man kan finne det ut??

Klem klem**

Skrevet

Ja jeg prøver å la være å tenke på det...

*impulsiv og tilfeldig* sex annenhver dag :-)

Etter pilleslutt brukte jeg første 2 mnd på å prøve å finne EL ved hjelp av å studere slimet...har kommet fram til at det er lør-man denne helgen som er beste periode.

Hvis du har brukt ppille i mange år kan det ta litt tid å justere seg tilbake til normalen.

Sex annen hver dag i en mnd burde gjøre at dere har en sjanse selv om du ikke vet når EL er.

Evt bruke denne pp på å studere slimet, når det ser ut som slimtrådene i eggehvite er du på det mest fruktbare, se www.pernille.info/utflod.htm der er det masse bilder som du kan sammenlikne med.

Veldig informativ side!

Lykke til!

Jeg blir bare kastet ut av nettet her i dag, så ikke regn med svar med en gang!

:-)

Skrevet

God morgen til deg :) Og takker for gode tips.. Denne gangen skal jeg gjøre alt jeg kan for å få det til å klaffe.. Tror jeg må inn på billigtester får å kjøpe flere EL-tester, man kan aldri være nok gardert ;)

Dere får stå på i helgen, så blir det nok en liten spire på dere også :)) Ha en fin dag da, om du ennå er her ;)

Klem klem**

Skrevet

Der var nettet mer stabilt...

Har ikke prøvd sånne tester jeg, men hvis ikke det skjer noe nå skal jeg skaffe meg det tror jeg.

Fikk plutselig eggløsningsslim nå?! Ut i fra regnestykket har jeg ikke eggløsning før søn/man, men man kan jo få når det nærmer seg.

Jaja, mannen min må til pers i kveld igjen! hehe

Jeg har kjøpt inn masse bind og ob, grunnen er at hver gang jeg tar med paraply slutter det å regne, solkrem=ikke sol så bind/OB=IKM????

Dessuten hadde vi konferanse med livmoren min i går om å modne et skikkelig bra egg(eller to om hun ville!!) og at hun skulle sørge for at den beste sædcellen slapp inn og egget festet seg etter alle kunstens regler...hihi får se om det hjelper!

Ha en fortsatt fin dag du og!

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...