Gå til innhold

Halloen :) Siden jeg har litt inntrykk av at man "må" fortelle hvordan man fikk det til..

Anbefalte innlegg

Så får vel jeg også gjøre det, hihi :)

Jeg blei gravid i 3pp, og da fant jeg for det første ikke EL. Jeg har bare fått halvveis positivt el-tester uansett når i syklusen jeg har testa, så denne pp ante jeg rett og slett ikke når den var. Men jeg gikk ut fra at som vanlig gikk ca 2 uker, så jeg drakk 1 kopp med salvie-te fra første dag mens og 2 uker framover. Koste oss ikke med mindre begge hadde lyst, så det var ingen "pliktsex", heller ikke hver dag, men sånn en og anna dagen. Har tatt vitaminer og slikt. Men, det som jeg syns er merkelig, er at på da jeg fikk tr sist, så begynte jeg mer reiki, altså overføringer av energi fra beatek-t. Hun kjente ved hver overføring at det jobbet godt i området rundt eggstokkene, så det er jo litt spennende akkurat det. Det jeg tror, er at overføringene har hjulpet meg til å slappe mer av, og det kan jo ha hatt en del å si.

Jeg trodde jo at jeg hadde tegn til tr, samme gamle med en øm pupp og veldig lyst på sjokolade. Så jeg blei forferdelig lei meg, men forsona meg med det, men 4 eller 5 dager over ikm måtte jeg bare teste, og da var den svaaaakt positiv. :) Nå har jeg ikke andre symtomer enn at jeg er veeeldig trøtt og veeeldig lettrørt, jeg satt her og grein av at de viste julekrybber på frokosttv i morres, så her er det hormoner i produksjon! :)

Hvordan går det med jentene her inne? Ser at noen har testet positivt, gratulerer til dere! Dere som enda prøver; masse lykke til, jeg savner dette forumet, jeg, så håper at dere alle snart kan komme over på BiM :))

Stor klem fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...