Gå til innhold

Argh like tjukk i dag ja... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk våkner like uthvilt og tjukk i dag også, søren og! Knurrrrr

Jaja i dag skal vi på sjekk på poliklinikk for gravide, så får vi høre hva de sier...håper de sier "oi her er fødselen i gang jo!" men det tviler jeg på gitt... :) har ikke SÅ ondt, eller SÅ kraftige kynnere...

Men ok, kanskje jeg får estimert str på barnet?

Ellers da damer, noe nytt og spennende å fortelle i dag??? Jeg er så lei av å gå og dasse her hjemme og se på tv, urk! Håper noen har noe moro å fortelle! :)

klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel på tide det blir din tur....kjedelig å gå sånn å bare vente! Skal sende gode tanker når du er på poliklinikken :o)

Lykke til da!

Skrevet

tusen takk, så snill du er! :)

Skrevet

Er nysgjerrig på dere novemberdamer. Er stygt redd for selv at jeg kommer til å gå over tiden (når den tid kommer), men det er jo bare fordi jeg er litt pessimistisk: Hihi. Dere derimot venter jo bare på at det snart skal skje noe. Fødselen settes vel ikke i gang før man er to uker over? Med mindre det er noe som tilsier at det trengs? Lykke til på poliklinikken i dag. Heia nurket!

Skrevet

Du må komme med en oppdatering når du kommer hjem da! Går bare hjemme og ruger og venter selv...er spennende å høre hva som skjer med andre :o)

Skrevet

Skjønner at du er lei - er selv lei 8 dager før termin...

Hva sa de om str på baby, da? og kunne de ikke se noen andre tegn?

Selv går jeg stadig og kjenner etter om jeg ikke bare har littegranne vondt. Tenk å gå og glede seg til å kjenne smerter... men det er vel da man begynner å bli fødeklar!

Lykke til - det må jo skje snart for din del enten baby vil ut eller ikke.

Skrevet

Jeg også våkner like hel hver dag!!! Blir like irritert hver morgen....

Ingenting som tilsier at dette skal ende i fødsel!

Håper de stripper i det minste deg. Jeg skal på kontroll til torsdag. Og da håper jeg de finner ut noe som tilsier at de MÅ starte....he he. litt overdrevvet da, men jeg føler meg så inderlig KLAR!!!!

Lykke til!!

Skrevet

Takk for oppmuntringer damer! Ja nå har vi vært og snakket med en MEGET travelt opptatt lege, som raste gjennom en UL-undersøkelse og ba oss komme tilbake på mandag... ;-) Det var det. Sjekket ikke modning eller åpning eller noenting! Men ok, vi fikk estimert str - og det var 4,3 kg! Hjelp! :) Men det kunne jo vært verre, da. :) Og de sier jo 500 gr slingring hver vei. Får håpe han feiler oppover da, at ikke "småen" er 4800 gram, uæææ! Haha jaja ut skal den uansett, og forhåpentligvis før mandag, da...

Får bare sause meg inn med tålmodighet jeg da, takk og pris for bimdamene som holder meg med selskap i ventetiden! ;-)

Skrevet

Skal krysse fingre og tær for at det skjer noe snart:-) Skjønner VEEELDIG godt at du er klar for å møte gullungen din.. Tipper torsdag jeg...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...