Mamma til 3 <3 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Jeg må vaske masse klær. Hoper seg fort opp gitt i skittentøys kurven. Også skal snuppa på 2 år og jeg bake pepperkaker=) Det blir morro.
CiljaS Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Skal til jordmor, sjekke modning, bli strippet og så føde. Er ikke det en god plan?? Hehe. Pokker heller om jeg ikke er moden, er 2 dager på overtid, må vel være bittelitt? ;)Sukk, 12 dager til siste overtidsdag, går vel helt dit tenker jeg. Merkelig hvor utålmodig en blir på slutten. Er en sånn følelse som når en skal ha ferie og har nedtelling på slutten fordi en er så møkk lei av å jobbe... Men snart har jeg lille gutten i armene mine! Kos dere med pekkerkake baking, høres kos ut!
åsså jeg da :=) Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal se på tv, bimme, rydde og føde og i den rekkefølgen. håper iallefall jeg klarer tre av fire. Mohahahahaaaaaaaaaaaaaa! neida, ingen fødeplaner her i gården kanksje jeg skal lage litt julegodis???
mamman til nyttårsbarn Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Hehe, jeg skal nok ikke føde, men jeg skal til kontroll på sykehuset og se på bebisen (ultralyd). Håper det går bra med han og at han ikke har økt vekstavviket sitt så mye! Ellers skal jeg nok sitte her oppe i Tv- stua og bimme å glane på TV
Angelas_Baby Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 I dag skal jeg ENDELIG hente allt baby-utstyret!! Se om det er noe annet jeg trenger også! Mulig jeg ikke "gidder" å hente vognen enda, siden jeg venter på at en ny farge skal komme, vil heller ha den! Og den kommer KANSKJE innen nyttår:) Så skal jeg vel skru sammen vuggen o.l
Minmai Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Vaske klær, rydde litt, men ellers ligge og hvile ganske mye. Er endelig gått ut i permisjon, og trenger å avlaste ben og bekken litt noen dager før jeg starter på er større rengjøringsproskekt før jul.
firebarns mor Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 minst mulig som vanlig:(( ligge på ryggen og ha dårlig samvitighet for allt jeg ikke får gjort.
Leola Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Junior har fått vannkopper så jeg er hjemme med ham. Har eksamen om 1 uke og ikke lest en dritt. Våkner 5 hver morgen, og er drit trett resten av dagen. *sytsyt* *klagklag* Har mest lyst å legge meg ned å dø jeg i dag, så når sambo kommer hjem kanskje det er akkurat det jeg kommer til å gjøre
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 skal ut med ei veninde og kjøpe bursdags gave til ei veninde av oss som har bursdag i morgen..(ho har bestillt at babyen min skal komme i morgen)hehe oxo må jeg rydde og vaske litt i dag oxo... oxo sitte på nettet da, deilig og bare sitte her og lese inlegg og slappe av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå