Gå til innhold

Fødselsforberedende kurs - Ullevål

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Hello ladies! :-)

Er det noen som har tenkt seg på noen av de fødselsforbedredende kursene på Ullevål? Min jordmor anbefalte å ta den som heter "Fødselen og smertelindring", man får visst også en liten omvisning dersom det er ledige rom. Ser at de anbefaler å ta dette etter uke 35. Tror vi melder oss på etterhvert.

Virker ikke som det er så mange som tar de kursene, men kanskje jeg tar feil. Noen andre som har tenkt til å dra?

Fortsetter under...

Heppsann

Sikkert meg som sendte deg noen tanker om dette tidligere i dag. Sendte nemlig søknad til Ullevål om kurs hehe

Krysset av for Fødselen og Smertelindring samt omvisning.

Satte at jeg ønsker en gang i jan/feb. Så kan de kanskje finne når det er ledig :-)

Hei på dere:)

Jeg skal på Fødselen og smertelindrings- kurs på Ullevål neste torsdag, dagen etter vi skal ut og spise, så jeg kan jo gi en liten tilbakemelding etter at jeg har vært der?

Gubben har fått beskjed om å ta med seg penn og papir for i og med at jeg kan være litt hinsides under fødselen er det hans ansvar å sørge for at jeg får nok smertestillende. Jeg tror han svetter bare ved tanken ;)

Annonse

Hei

Jeg meldte meg på forrige uke, og fikk svar på mandag

Men fikk ikke den dagen jeg ønsket meg....selvfølgelig

Meldte meg på kurstet "Barsel, barnet og amming" samt omvisningskurset. Det var etter ønske fra samboer at vi ikke tok dette med fødsel, så da ble det et annet kurs på oss. Det viktigste er vel å gjøre seg litt kjent med lokalene og hva man kan vente seg.

Jeg skal på kurs 15.02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...