Gå til innhold

da er time hos gynekolog bestilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg bestilt time hos gynekolog på fredag for å finne ut om det feiler meg noe. Det offentlige helsevesenet får man jo ikke noe hjelp før etter 1 års prøving, så bestilte hos volvat.

Fikk positivt utslag på 2 ulike el tester 6 november, men fortsatt ingen tr. Hva skjer??? Skal blir greit å få tatt noen prøver ihvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!!Håper alt er bra og at spiren sitter snart!!!

Har du tatt en gravi test eller?? Bruker du å ha en varierende syklus?

Uansett masse lykke til!!

Skrevet

kjempevarierende syklus. den lengste opp til 65 dager. har tatt grav test ja, på søndag(antatt 14 dager over ikm) men såååååååå negativ. skal se at tr kommer AKKURAT på fredag, det hadde vært så typisk:-)

Skrevet

Ja, det kaller jeg varierende....

Krysser fingrene for at tr IKKE kommer!!!!!!

Spennende å høre hvordan det går med deg!!!!

Skrevet

Hadde syklus på over 100 dager etter å ha sluttet på pillen. Var hos gynekolog og fikk skjekket hvordan det sto til. Uken etter. på dagen da jeg fikk svar på blodprøvene, kom tr. Så nå er jeg "endelig" i gang igjen. Ny periode gir nytt håp!

Skrevet

fikk du noen resultater av betydning fra gynekologen da?

Skrevet

Jeg fikk se at det så bra ut via innvendig ul, det var ikke noe i veien med eggene. Tok så blodprøve og fikk da konstantert at jeg har hatt EL. Så det var bare å prøve videre og ta kontakt i januar dersom ingenting skjedde. Men så kom jo tr dagen brevet kom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...