Tibra Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Etter at vi begynte med grøt for 2 uker siden (mini er litt over 6 mnd) har mini begynt å gulpe (og ikke bare rett etter grøten, men ellers etter pupp også). Det er noe han veldig sjelden har gjort tidligere. Gulper ikke store mengder, men blir engstelig for at magen ikke tåler grøten helt (gir maisgrøt og fruktpurè)...Eller kan det være pga at han svelger mere luft under grøtspisingen?
Babykilo Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Min gulper også litt nå etter han begynte med grøt. Men det er små mengder, så jeg har tolket det som at han tåler grøten, ellers tror jeg det ville være mer oppkast og ubehag. Tror kanskje han får for mye mat noen ganger, mer enn han er vant til fra før.
Tibra Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Det er små mengder her også, så du har sikkert rett i at det bare er at de får litt mere mat enn de er vant med... Takk for svar, hjelper alltid på bekymringene å høre at andre har det likedan .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå