detvarengutt! Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Denne aksjonen er kjempebra!.. men det fritar ikke oss jenter til å bli litt tøffere! Når vi kjenner på kroppenene våre at noe er galt, må vi lære oss å IKKE GI oss! Om du føler deg tilsidesatt, og at du ikke får hjelp når du ringer legevakt/sykehus, så ikke nøy deg med det! Dra nedover, sett deg i gangen, og krev å bli undersøkt fordi du er bekymra!Det er mulig det er vanlig med blødninger i sv.skapet, men man må få lov å bli undersøkt, og det er iallefall ikke vanlig å ha smerter! Vi må slutte å godta å bli avvist over telefonen! Mulig jeg er heldig, har hatt en MA, og blødninger i neste svangerskap, men følte jeg fikk masse oppfølging pga dette, men jeg krevde UL for å få vite at alt var iorden under den vellykka graviditeten, og fikk det. Noe annet er at jeg måtte gå 10 dager på overtid, med 4 cm åpning, og 115 i undertrykk før de tok vannet.. etter at jeg måtte presse legen til å få en vurdering fra en annen lege også, da legen mente jeg skulle vente ennå 5 dager. Ut kom en fiks ferdig gutt på 5 kg, helt unødvendig å måtte gå 10 slitsomme dager over tiden med alt for høyt blodtrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå