Gå til innhold

Pittelitt blod på papiret...


Antijante

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+3 i dag, og hadde pittepittelitt blod på papiret i morres(i utfloden), vanskelig å se om det var friskt eller brunt, en mellomting kanskje? Har hatt MA før, så nå er jeg dritbekymra. Prøver å være positiv, er det noen som kan gi meg egne erfaringer med dette? Denne gangen har jeg jo gjort alt rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, hadde selv litt blod i truseinnlegget på søndag. Var da 5+3. Var på UL idag, alt så bra ut. Skal tilbake om 14dg for å se om det fortsatt ser bra ut.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg har også hatt blod på papiret. hadde det i en hel uke, hvor det også kom endel blod to dager på rad. Men det var aldri rødt. Fikk UL to ganger med en ukes mellomrom i og med at jeg ikke var stort lenger på vei enn det du er. Å der så alt bra ut. Hjertet banket å slo andre gangen.

Nå en uke etter dette fikk jeg atter en gang litt blod, og ny UL.

Igjen gikk dette bra, og knøtten hadde vokst i ekspressfart.

De la til og med på 3 dager. så nå er jeg 8,2 og ikke 7,6 :0)

 

Så små blødninger kan være helt normalt. Så lenge det ikke er sterke smerter og friskt blod, så er det bare å ta det med ro og se om det går over. Kan komme rester av gammelt blod fra livmortappen. Ikke farlig.

Men kan være greit å få sjekket det ut først da. Så har du hvertfall sett selv at alt er i orden.

Lurer på om dette med blødninger kan være psykisk også jeg? For jeg har alltid sluttet å blø i det sekundet jeg har vandret ut av sykehuset og fått vite at alt står bra til.

Rart det der med kroppen og alt den styrer med som vi ikke har kontroll over.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt blod på søndag+smerter senere. Var veldig hysterisk for å si det sånn. Kom meg til lege og ultralyd igår. Hadde forbredt meg på det værste, men hjertet slo det:) kan legge til at jeg opplevde litt blod i uke 4 også. Legen sa at det er en del gravide som har litt blødninger uten at det gjør noe.Så går helt sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...