Nellybelly Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Ja, da kom jammen tante på julebesøk...! :-( Ble ingen happy 'gjenforening' kan man si, men det får bli en "familiefest" til helgen...! Uff, jeg som har hatt så mange symptom. Mange er vel innnbilt, og noen tr symptomer har jeg merket først i denne pp og trodd det er gr symptomer siden jeg kjenner ekstra etter. Vet ikke... Men jeg skjønner ikke hvor kvalmen kommer fra? Har vært innmari kvalm særlig når jeg er sulten, og etter jeg har spist. Som sist. Og andre ting som at jeg blør lett i tannkjøttet, masse kviser, stikking i magen, oppblåst om kvelden, og hatt mensmurring i en uke snart. (har aldri det før 1. dag) Har vært ekstra trøtt og sliten. Humm... er vel blitt medlem av hypokonder-klubben også... Får bare prøve å se fremover, og vet at neste IKM faktisk er 1. januar 2007! Ønsker alle andre lykke til videre! Skal komme innom å sjekke statusen deres av og til, men skal på bim-avvenningskurs selv en liten stund fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå