Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 God morgen! Godt å høre at babyen din responderte endelig til noe! - (akupunktur) Og at du kan komme inn for sjekk når du vil. Hun har det nok så bra egentlig skal du se! Men vet at det er det eneste man tenker på, hvertfall bak i hodet, og det blir såå slitsomt.. Det kan jo også hende at du ikke kjenner bevegelsene så godt, men at hun beveger seg...? Så litt sånn ut på min ctg, ikke det at jeg skjønte det helt..men..at jeg ikke hadde trykket på knappen når pulsen ble høyere og sånn..?(jm spurte om jeg hadde rier, noe jeg ikke hadde..he...) De trodde kanskje at siden det babyen ligger i to hinner, at den ene hadde lekkasje men ikke den andre, og at det var så pass langt oppe at hodet fungerte som propp. Men siden jeg har termin på fredag og ikke føler meg uvel, så håpet de at jeg skulle føde snart. Men jeg skulle si fra om jeg har magesmerter, mer fostervannslignende utflod, hodepine eller om hun ble veldig stille igjen. Hadde det vært tidligere i svangerskapet så hadde jeg blitt kalt tilbake for kontroller. De syntes det var beklagelig at ingen hadde sjekket det mer ut tidligere da jeg tok kontakt.. Du får bare holde på med litt mer akupunktur du, da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7347099-mj%C3%B8sa-f%C3%B8deklar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjøsa og prinsessa Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 God morgen! Det var godt du fikk en beklagelse, for det er dårlig at de ikke sjekket deg sist. Hverken legen eller vi skjønte noe. Vi hadde 4 ul også. Fikk ikke respons der heller, vet de rører på seg når vi ikke kjenner det. Men hun gikk helt i dvale. Ene jordmoren ristet og dyttet veldig den ene gangen for å få reaksjon på ctg`n, men det hjalp ikke. Tok ny ctg da jeg var inne til akupunktur i går, og den var perfekt. Nå har jeg kjent litt liv igjen i dag. Så jeg er veldig glad og lettet om dagen. Hun er ikke like altiv nå som tidligere, men det er jo trangt også. Men jeg kjenner liv, og det er noe annet enn så si ingenting. Vi også håper hun kommer snart, så hun ikke skal drive å tulle mere med oss. Håper det for din del også. Ser du skulle ha aromaterapi i dag, så spennende. Har ikke hørt om det jeg. Sjekket modning i går, men der var det ikke skjedd mye på meg ihvertfall. Fikk du sjekket det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7347099-mj%C3%B8sa-f%C3%B8deklar/#findComment-7348083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Så fint at vi begge er beroliget! Jeg er så glad for at jeg dro inn i går. Nå kan jeg være litt mer rolig de siste dagene, det er jo sikkert deilig for jenta også - å ikke ligge inni en så bekymringsfull mor Hun skulle sjekke meg vaginalt, men etter at ul'en så bra ut - og igjen siden det var så kort til termin - så slapp jeg. (synes det er så ekkelt at folk romsterer oppi der, assa..!) Det er jo ikke mye de kunne gjøre eller som er vits i å gjøre med situasjonen uansett så sent i svangerskapet egentlig, sa de.. i og med at jeg er i fin form ellers (hadde jeg vært dårlig etc kunne de jo vurdert igangsettelse..men det er jo best å unngå så fremt det er mulig). Og på ul så hun jo at jenta hadde nok vann, og at hun rørte på seg, så da har hun det fint! Men føler at kroppen modner seg, ganske annerledes i kroppen for tiden.. Husk at du kan modnes raskt, så det trenger ikke bety at det må være lenge igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7347099-mj%C3%B8sa-f%C3%B8deklar/#findComment-7348778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjøsa og prinsessa Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, det er veldig godt for oss begge, og det er bedre å få sjekket. Legen min la meg inn til slutt også, da turte han ikke mere. Men da fikk vi litt bevegelser fra henne, så da gikk det bra. Det de er redde for er at babyen ikke får næring eller oksygen, derfor scanner de navlestrengen. Han ble ganske nærvøs legen min også. For prøvene var fine, men hun ville ikke røre på seg. 4. ul kom det bevegelser. Og babyen har det ikke bra når mor er bekymret. Det ble vurdert å sette igang meg også, men de hadde ikke god nok grunn så lenge prøvene var fine. Men nå kan hun bli så lenge hun vil ( nesten) for nå er det viktigste at hun har det bra. Det betyr ikke mere at jeg er lei... føler jeg...;-) Men hun kan gjerne komme ut ja... Men vær obs videre og ikke nøl med å ta kontakt med de. Jeg fikk beskjed om at terskelen er veldig lav for at jeg skal ta kontakt. Det er betryggende å vite at du har noen som hjelper deg. Er formen din ellers bra nå da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7347099-mj%C3%B8sa-f%C3%B8deklar/#findComment-7352081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå