Gå til innhold

Ble plutselig redd jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjent så lite liv de siste dagene. er i uke 24. Jeg skal heldigvis til legen i dag for bekkenløsningen min slik at hun kan undersøke nurket mitt litt. Men fikk helt angst her nå.....er det vanlig å kjenne lite liv nå? skal man ikke kjenne godt hver dag? har kjent liv siden uke 18-19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, vet hvordan det er aa gaa aa bekymre seg for lite liv.... men bra du faar sjekket det idag. Det er nok vanlig at babyen har rolige perioder, saa alt er sikekrt helt ok. Har du proevd aa spise/drikke noe soett? Det pleier aa "vekke" babyen. Det kan ogsaa vaere at han/hun har lagt seg slik at man ikkje kjenner sparkene.

Lykke til hos legen.

Skrevet

Heia:)

Kan jeg trøste deg med at de som regel har aktive og mindre aktive dager akkurat som oss:) Husk at baby kan ligge slik at bevegelsene hans/hennes ikke kjennes utenpå da:) Husk at du kan prøve med å drikke et glass isvann, brus eller noe annet sukkerholdig, legge deg på siden etc så kanskje den lille viser deg at alt er bra der inne:) Det er heldigvis svært sjeldent at det er noe galt med den lille, men flott at du skal til legen så får du undersøkt uansett, og du slipper å bekymre deg:)

Lykke til:)

Skrevet

hei da er jeg tilbake. vært hos legen og det var kjempefin fosterlyd og alt sto bra til. heldigvis. har bare snudd seg litt slik at jeg ikke kjente henne så godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...