Gå til innhold

Noen som vil dele sine morgen føleleser?


ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

EN ny dag og lille vokser i magen. jeg er 5 uker på vei og termin 10 august. Gleder meg kjempe masse til å bli mor for 2 gang. det har nå gått opp for meg ar jeg skal bli mamma igjen.

Jeg fikk ikk sove etter at samboer dro på jobb, og det var kl 0530. i dag blir jeg vel virkelig trøtt.

 

I går fant jeg ut at jeg måtte ha noe å lese på.... Gravid! jeg spurte samboer om vi kunne dra på butikken, han bare smilte.

Skal si deg det ikke er lett å kjøpe et Gravid blad i en butikk der alle kjenner deg...

men jeg tror at vi ennå ikke har blitt avslørt. hihi

 

Jeg har hatt litt vondt i magen både i går og i dag. sikkelig menssmerter. jeg er sikkelig uggen. Men heldigvis er jeg ikke så kvalm.

 

I dag skal jeg passe en gutt på 2 år, det skal i 2 uker. han og lille gutt leker så fint sammen. så jeg trenger nesten bare å titte litt innom dem. må nesten la dem leke da jeg ser dem kabbe på gulvet og le sammen.

 

En stor voff, er også på besøk! Så det er mye å gjøre da sola står opp. hihi

 

jeg føler meg så glad men samtidig litt redd for at alt ikke er bra, men jeg vet nesten alt pleier å gå bra. så jeg skal ikke ta noen beskymringer på forhond.

 

Ønsker dere alle en kjempe fin dag. mange klemmer fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og god morgen! Jeg er 7+3, min første. Jeg var hos jordmor i går, for første gang. Jeg bare grein og grein, det ble så mye og stort for meg og vi måtte begge le fordi jeg grein så mye. Klarte ikke dra på jobb etterpå, var helt hoven og skjelven.

Gleder meg veldig mye. Gleder meg til det er "offentlig" (til de tre første månedene er over og ALLE kan få vite det) og til jeg begynner å få mage. Ikke for det, søndag og i går måtte jeg åpne knappene på dongeribuksa, den strammet ubehagelig. Kanskje bare litt oppblåst eller tilfeldig, men likevel....

Har bestilt t-skjorte julegave til min manns søster "verdens beste tante". Sånn skal hun få vite det på julaften. Skal også fortelle det til mine søsken på lignende måter.

Ellers har vi kjøpt juledopapir, hvitt med røde nisser (eller hva det er) og jeg hopper jo hver gang jeg er på do, da jeg tror det er blod (min største frykt).

 

Ønsker alle en fin gravid dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet av en gledelig følelse i dag morges, og da jeg virkelig kom til meg selv kom jeg på at jeg er gravid...Teller meg frem til 4+4. Sånn havlt i ørska. Det er så fint å tenke på at jeg er så heldig! At vi er blitt velsignet med en liten spire! Jeg har fri fra jobben i dag og føler meg ganske utsovet. Er bevisst på at jeg må passe på meg selv. Ta tran og vitaminer og folsyre. Ikke fryse, spise sunt osv. Ha det bra med seg selv. Unngå stress.. Har det i grunn som plommen i egget! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...