Gå til innhold

Kan rier starte med 2 min mellomrom, for så å øke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med sterke kynnere som gjør litt vondt.. De kommer med alt fra 1 minutters til 3 minutters mellomrom. De varer fra ca 10 til 20 sekunder. Jeg vet at rier varer lengre. Men kan riene starte slik som dette, og så øke i lengde, og tid i mellom? Må legge til at jeg har problemer med å holde maska når de kommer, klarer ikke "late" som det ikke gjør vondt liksom.. hvis dere skjønner. Må puste meg gjennom noen av de.. andre igjen er mye svakere.. Lurer de meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager, vet ikke, men det kan selvsagt være starten på noe.. spennende! (dytter litt for deg ;)

x-er fingrene!

Skrevet

Som jeg har skrevet til andre: du vet når det er igang - rier er ikke det samme som kynnere. Dersom det er rier som du har/hadde og de var såpass sterke og hyppige har du nok allerede født nå:)

Riene er ikke effektive før de varer i ca. 1 min., men da bør du ha kommet deg på sykehus!

Skrevet

Det der er vanskelig å si noe sikkert om, men da jeg fikk jenta vår for to og ett halvt år siden våknet jeg med "rier" som kom med 3 til 5 min mellomrom. Var helt sikker på at jeg hadde kommet skikkelig i gang med fødsel jeg da noen av de var skikkelig vonde. Men så viste det seg at det bare var kraftige tullrier som jm på føden sa. Gikk i ett og et halv døgn før det endelig skjedde noe. Så fra jeg våknet med tullriene til snuppa vår var ute gikk det to døgn, men alt i alt ikke så ille det når jeg ser damene her inne har kraftige kynnere lenge.

Håper dette hjalp noe:-)

Skrevet

Da jeg fikk første mann, for 7,5 år siden, startet alt med vannavgang, hadde ikke ei ri før, men etter vannav kom de akkurat som du forklarer, vonde men samtidig ikke vonde. Jeg ringte føden den gang og fikk komme, og det tok faktisk bare 6 t så var gutten min ute.

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...