Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Så på et innlegg her at du tror ting er på gang... det tror jeg jeg gså er men er litt usikker. Klarte ikke å sove så jeg sto opp.

Har endel rier (tror det er det) som gir meg vondt i ryggen og nederst i magen. Er ikke veldig smertefulle enda så jeg må kjenne litt på det...

Du da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7346963-v%C3%A5rvind-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Føler meg lurt! Sovnet til syvende og sist i 04:00-tiden, da riene (kynnere?) ebbet ut. For noen merkelige greier...Her har jeg vært våken så og si hele natta, med så pass kraftige véer slik at jeg ble nødt til å stå og støtte meg mot et eller annet og "puste inn gjennom nesa - uuut gjennom munnen..."!

Og så bare gir det gradvis opp! :o(

I dag blir det ingen tur med bikjene på morgenen. I dag trenger jeg søvvvvnnnn!!!

Hvordan er det med deg?

Hei Vårvind !!

Så kjipt at riene stanset - jeg holdt på slik i flere netter før det endelig kom skikkelig igang sist, husker jeg.

Jeg har to dager igjen selv - det nærmer seg veldig nå !!

Håper du sover søtt nå, og lykke til hvis det skjer noe mens jeg er borte herfra.

*klem*

Hallo!

Vi dro inn på føden i seks halv syv tiden. Da hadde jeg ca 6 min mellom riene. Ble sattpå ctg på føden og hadde greie rier men bare to cm åpning. Dro hjem for å slappe av og da stoppet riene også opp!! ;O(

Var på overtidkontroll senere på dagen i dag og har nå 3-4 cm åpning men ikke rier, så her har det stoppet helt opp... kjipt.

Hei,

her har det vært forholdsvis rolig i dag, men nå har det startet opp igjen, til samme tid som i går! Ikke så sterkt, men jeg kjenner det. Regner med å få en natt til som er omtrent som den forrige - men la oss da håpe at det ikke gir seg. Når hadde du termin? Jeg har den 10.12, men har tippet på at barnet blir født 061206, så nå må snart noe skje her! ;O)

Akkurat nå tar det tak i magen, ja... (Deilig følelse! Så langt...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...