Gå til innhold

Ang å ta på seg sokker bl. annet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg sinnsykt til å kunne sove på magen. Sliter uansett hvordan jeg ligger nå. Og gleder meg til å kunne bøye meg uanstrengt, ja. Var på h&m i dag, mista lipglossen, og måtte bøye meg etter den.. litt av et syn vil jeg tro. tre forsøk skulle til før jeg nådde gulvet. vil bli ferdig nå.

jeg har lagt på meg 20 kg så langt og har i utgangspunktet ca. 1 mnd. igjen...Blir spennende å se om jeg runder 30 kg, slik som sist...

Får trøste meg med at jeg er helt full av vann og at det forsvinner temmelig raskt - splash!

Annonse

Helt enig med Popkind!

Det beste er å la sambo ta på meg sokker før han går på jobb, men glemmer vi det, så får jeg gjøre det selv, og sliiter=(

Gleder meg også til å kunne sitte vanlig ved et bord å spise, for ikke å snakke om å barbere leggene selv =)

Høres bra ut både å ta på sokker og sko, plukke opp ting fra gulvet, sove på magen uten å føle at man knuser den lille der inne... :))

For ikke å snakke om å pakke seg inn i et vanlig badehåndkle uten at halve magen ikke får plass....

Snart jenter.... snaaaaart.....

gleder meg til å se normal ut i ansiktet!!!

gleder meg til å ha slanke ankler!

gleder meg til ikke ta fler gaviscontabletter!

gleder meg til å barbere meg nedentil!

gleder meg til å kunne sprette opp av senga på en to tre!

gleder meg til å sove med EN dyne og EN pute! - ikke tre dyner og

fem puter - og da kan jeg ligge inntil min kjære igjen ;-D (istedt for å

ligge en meter høyere enn han ;P )

gleder meg til å ha en liten baby i krybba ved siden av senga.. :D

Helt enig... Gleder meg selvfølgelig aller mest til å treffe den lille babyen i magen og å bli kjent med henne, men eller så skal det bli en glede å se "normal" ut igjen og å vekk den urene huden i ansiktet. Hver natt fantaserer jeg om å kunne ligge på magen, kunne bevege meg uten å puste som en hvalross og ligge tett inntil min kjære. Blir velstand... :-)

Gleder meg også til å kunne ta på sokker og sko på meg selv og lillejenta uten at jeg må legge meg ned etterpå.

Gleder meg til å kunne sitte på gulvet å leke med lego og klosser sammen med lillejenta.

Og sove på magen og høyre side.

Sokker og knyte sko er ikke det kjekkeste i det siste nei.. blir jo kvalm og svimmel hver gang.

Forleden presset jeg meg inn i samboers alt for trange regntøy.. så ut som et pølseskinn.. og min sønn spurte om det gikk an å sprekke. Kjempe festelig.. jeg og vil ha kroppen min tilbake!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...