Gå til innhold

12 måneder og 1 uke, hva spiser hun på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår familie spiser:

Pinnekjøtt

Sossisser

Medisterkake

Julepølse

Dampetmorr

Potet

og

Kålrabistappe

Ribbefett

Kan hun spise potet, kålrabistappe og litt sossiser, og medisterkake?

Det er jo ikke hverdagskost da....det er jo bare en engangs greie...og hun spiser ikke sååååå mye...

Hva skal din 1 åring spise?

Skrevet

Nå er vår tulle rundt 16 mnd da, så hun skal få smake julepølse,medisterkake og potet :)

Skrevet

Her blir det pinnekjøtt, kålrabistappe og poteter på minsten på julaften. Han er da litt over 13 mnd.

Skrevet

Vår lille som da er ca 13 mnd skal få smake på det han vil han.. Vet han spiser pølse, potet og brun saus, men får i tillegg smake både ribbe, medisterkake og alt annet vi evt skal ha..

Skal være hjemme for første gang i år, så blir spennende å se om vi får til noe mat..

Skrevet

Hun kommer til å få smake på alt!

Men hun har spist så å si alt siden hun var 10 mnd ganske nøyaktig... På julaften skal hun få spise akkurat det hun vil ha - det er tross alt en dag i året!

Skrevet

Gutten min på 14 måneder har spist alt det som vi spiser siden han var ca ett år. På helsestasjonen sa de at dette går helt fint. Hun har vel kanskje ikke så mange tenner enda, men de klarer å spise mye med gommene. Gutten min skal spise ribbe med tilbehør på juleaften :-)

Skrevet

Min familie har alltid hatt laks på julafta, mens svigers har pinnekjøt. Vi skal feire jul hos svigers, men i og med at eg ikkje et kjøt kjem eg til å ta med meg laks. Reknar med at småen (14 mnd) kjem til å ete mest laks (han er veeeldig glad i det), men han skal få smake pinnekjøt og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...