Gå til innhold

Våger meg tilbake her igjen!!!!

trollet66

Anbefalte innlegg

ER akkurat 6 uker i dag, og var til UL hos gyn i dag, vi kunne se et ørlite hjerte slå!!!

Vel det er bare en milepæl som er nådd, å se liv.......

Føler meg lagt i fra trygg etter MA BO og SA, samtidig har jeg ganske vondt i korsryggen om dagen(ikke ulikt smertene ved SA), og gyn kunne ikke si noe som skulle kunne berolige i forhold til det.......... Må bare ta tiden til hjelp :(

ER nervøs hver gang jeg går på toilettet, redd for å møte synet jeg frykter..... Samtidig er jeg jo passe forberedt!

Er lovet tett oppfølging denne gangen, skal tilbake til UL om 2 uker igjen.

Krysser fingre for at det går bra denne gangen!!!

Fortsetter under...

Uff,dette må jo være forferdelig! Titter litt på papiret selv jeg,gjort det siden jeg ble gravid,dette uten å ha opplevd noe av det du har gjort.Drømte at jeg blødde i går natt da..ikke festlig nei :o( Du får prøve å ikke fundere så mye om dette likevel kanskje,hva er BO? Lykke til!

Hei trollet66

Jeg forstår godt hva du mener!! Har selv hatt en MA og en SA i år, og er nå gravid igjen. Termin ca 4. august. Når er din termin? Vi er iallefall nokså nær hverandre i termin...

Jeg håper vi slår følge sammen her inne frem til august!

Vi er og nokså avventenede og tror ikke helt det kommer til å gå fint, selv om alt er annerledes denne gangen. De andre to gangene jeg mista var jeg veldig øm i livmor og hadde mye mensmurringer og stikninger. Denne gangen er det roligere der nede, har bare veldig ømme pupper, men det kan jo komme av Crinone som jeg tar... Skal ta Crinone t.o.m uke 16. Paradokset er at en av bivirkningene til det er MA... Så det er ikke annet å gjør enn å krysse alt vi har!

Jeg har ikke våget meg inn hit enda, hører på en måte fremdeles til inne på "over 35 og prøver", men kanskje jeg skal våge meg inn? Skal på ul igjen neste uke, og krysser fingrene for at hun ser et lite hjerte der inne...

=)

Dolly Duck, jeg har termin 2 august.

Jeg har egentlig time på sykehuset til utredning for habituell abort i begynnelsen av januar. GYn og jeg er egentlig enige i at det ikke er noe mønster for det som har skjedd hos meg, ergo kan det kanskje være vanskelig å finne ut av.... MA så BO og til slutt SA som jeg ikke vet noe mer em enn det, da det skjedde i uke 5, og naturen ordnet at selv.

Håper og tror at smertene bare er luft, har vannvittig med luft!!! Ved nærmere ettertanke så hadde jeg tilsvarende ptoblemer med hun som i dag er 5 år. MÅ bare prøve å tenke positivt!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...