Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Som vanlig er jeg innom rommet til jenta fler ganger i løpet av kvelden. Men når jeg kom inn på rommet hennes nå så stanket det bæsj----------- Så hun har tudelig bæsjet seg ut, men hun sover............ Hva gjør jeg? Hun er snart 12 mnd.
Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Dette.skjedde.med.jenta.mi.en.kveld... Klarte.lirke.av.bleia.og.skifte.til.ny..Våknet.litt,men.sovnet.fort.igjen.. Hadde.villet.skiftet.den.bæsjebleia.ja:)
animal Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hadde nok også skiftet den i og med at det er så lenge til morgenen enda. Hvis ikke du vet at hun kommer til å våkne snart da?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hadde jeg vist det....da var det ikke noe problem. Men enn om jeg ikke får henne i seng igjen da.... Dilemme, Flere som synser litt?
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 dumt om hun blir sår i baken da hvis du ikke skifte den... tror jeg ville skiftet, og heller tatt trøbbelet med å få henne i seng igjen...
Manhattan skyline Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde også skiftet! Bare fin trening for henne hvis hun må vekkes en annen gang av en eller annen grunn. Sånn tenker nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Huff, ja hun pleier sove til 09..........og det er for mange timer med dritbleie....
LinnogIda Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Bytte på hun selvfølgelig.. sier vell seg selv... Hun kan jo ikke sove med bæsj i rumpen hele natten, stakkers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå