Lizzu Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei Jeg har blitt spådd noen ganger angående når jeg kommer til og føde,og har veldig lyst til å høre hva du får fram også.Har to jenter fra før. Blitt spådd gutt,og det stemmer i følge ultralyden....Jeg er født 30.03.71 og har termin 22.04.07.. Lurer på følgende: 1.Når kommer gutten? 2.går alt bra? 3.Ser du flere svangerskap på meg i fremtiden?
Elastica Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Heisann:-) For meg ser det ut som om alt går veldig fint og at gutten blir født rundt den 18/19 april. Lykke til videre!!!
Lizzu Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Hei igjen:-) Tusen takk for at du svarte meg..Lurer på litt mer også jeg vet du.. Ser du om det er en stor gutt? Og om min samboer kommer hjem til fødselen? Håper du kan svare på dette også Elastica!
Elastica Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Hmmmm... Ikke enkelt dette nei. Ser ut for meg som om samboeren din kommer til å ha problemer med å rekke det, men det er fortsatt en mulighet for at det lar seg ordne -men da gjelder det å undersøke ALLE muligheter... Ser ut som en godgutt litt rund og god , men ikke unormalt stor:-) Lykke til!!
Lizzu Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 Hei igjen! Tusen takk for svar..Jeg maser litt til jeg:-) Det stemmer nok med at han ikke rekker hjem ja..Men vi får se om det ordner seg til slutt..Skulle jo helst hatt han hjemme da..Han prøver så godt han kan i allefall.. Kan du se om det blir noe bryllup på oss neste år???? Vi har pratet litt om det..Og kan du se om det blir flere barn i fremtiden, og om det da blir gutt eller jente???? Takker på forhånd jeg Elastica :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå