Gå til innhold

Var hos gyn og tok UL i dag! 6 uker i dag

Anbefalte innlegg

Ble lovet tett oppfølging neste gang jeg ble gravid, og jeg fikk time ganske fort når jeg ringte.

Bittelite hjerte som banket kunne vi se!!!

Føler meg langt i fra trygg, har skikkelig vondt i korsryggen om dagen(samme type smerte som ved SA), og gyn kunne ikke si noen ting for å berolige meg......:( Men han sa at når det er kostatert liv så er det 90% sjangs for at barnet blir båret frem til termin. Det er nå bare det at jeg er litt for vandt med å være blant de siste 10%

Skal tilbake for ny UL om 2 uker, frem til da kan jeg bare håper og tre på at spriren klorer seg fast denne gangen!!!!

Fortsetter under...

Jeg håper du er innenfor 90% nå trollet !

Jeg ønsker deg lykke til,og håper av hele mitt hjerte at det denne gangen vil gå fint med deg,og at du vil oppleve å bære frem barnet...

God klem fra

Åh, et lite hjerte, deilig å se at det er liv, men jeg skjønner at du engster deg. Det er en del av det å være foreldre det. 90% er jo gode odds vet du, jeg håper og tror for deg at oddsen går i din favør. Det er godt at du får god oppfølging og at det ikke går så lange mellom hver gang du kan bli beroliget en smule.

Det blir spennende uker framover, prøv å nyt det også.

Sender gode vibber, og alt annet som måtte hjelpe..

Man sier tro kan flytte fjell, våg å tro at det går bra.

Heia, heia lille spiren....

Tror du skal klamre deg til tanken på de 90 prosentene jeg. Det høres lovende ut. Så flott at du får tett oppfølging med ul. Du får la være å stresse så mye fram mot jul nå. Ta vare på deg selv og spiren din. Håper virkelig det går bra nå trollet66.

klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...