Murmeline Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 To kvelder på rad med hyl og skrik til langt på natt, og gubben dro utenlands i dag m jobben. UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Sutre... All ære til kolikk-foreldre og aleneforeldre.. Hilsen svarte-ringer-under-øynene-med-bavianlange-armer.
Murmeline Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 Forresten: hun sovner flere ganger, men våkner igjen, skulle nesten tro hun er redd for å gå glipp av noe;( Hvorfor finner hun ikke den dype søvnen tro?
animal Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Som jeg skrev i en annen tråd her, så er det en ting jeg har erfart etter å ha vært mor i syv mnd, så er det at disse små har mange perioder. Sikkert masse rart som skjer med dem som vi ikke har og aldri vil få innsikt i. Jeg har hvertfall lært at det meste går seg til igjen bare man er litt tålmodig. Men det er sikkert en fattig trøst nå? Din jente er hvertfall rundt samme alder som jenta mi var da hennes søvnmønster og innsovningsmønster forandret seg.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 nei og nei...uff da =0) er det ikke typisk da....di armene dine tåler snart ikke mer,det er jeg sikker på !! legg henne i vogna,og avlast armene litt.trill og byss i stua.fungerer utmerket for mammaer med trøtte øyne...hehe hilsen ei som er smokkedytter kl 05 hver eneste natt !!!!!!!! zzzzzzzzz
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Haha, Endelig Mamma, tror det er noe med de derre som er født den datoen, vesla her har også hatt to sånne kvelder på rad nå! Morsomt, kanskje det er noe som er med alderen:p hihi... Håper du kommer i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå