Gå til innhold

Fikk en dårlig beskjed idag og forlater BIM for denne gang.


Mamma`n til lille Sander

Anbefalte innlegg

Hei,

Har fått beskjed om at jeg har hatt en MA idag.Skal på utskrapning imorgen. er 11+3 uker på vei. Har grini i hele dag, og kommer sikkert til å grine i hele morgen også. Likevel trøster jeg meg med at kroppen ordner opp for oss. det som ikke er friskt støter kroppen fra seg og det som er friskt blir båret frem med 98 % sikkerhet om at alt er bra. Synes det er en mager trøst nå, og det må det også være for de andre her som er redd for SA/MA eller er så langt på vei at de er utenfor "faresonen. Jeg er tilhenger av at det ikke skal være for mye fokus på det negative i graviditet, som f.eks dette på disse sidene. Men jeg har i flere uker vært en del av denne siden og delt mange gleder gjennom å lese innleggene her. Nå må jeg altså forlate denne siden igjen med håp om å komme tilbake neste år. Vært fint å dele både gleder og sorger her, synd at sorgen skulle bli den siste. Ønsker alle dere lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg alt godt i fremtiden. Det var triste nyheter for alle her å høre, håper du har noen gode skuldre å grine på, stor klem fra en som skal tenke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virklig leit å høre! Jeg Ønsker deg alt godt og håper at neste gang blir en kjempe positiv opplevelse for deg. Mange stoe klemmer til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var jammen trist å høre......... Håper det snart klaffer for dere igjen. Kan jeg spørre om du hadde noen tegn i forkant??? Jeg er selv 10+2 og er livredd for MA/SA. Har en dårlig mageflelse som jeg ikke hadde sist gang jeg gikk gravid. Men jeg vil ikke belaste helsevesenet med mine bekymringer, det som skjer det skjer. Lykke til....

 

STOR KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Forferdelig trist.

Du har lov til å gråte både i dag og i morgen, faktisk så lenge du føler behov for det. Du har mistet barnet du har gått å gledet deg til.

 

Og jeg er enig i det at det ikke skal være for mye fokus på Ma/Sa, men på den annen side så er det desverre ikke uvanlig å abortere. Og det er jo fint for dem som mister at det er åpenhet rundt dette såre tema. For vi som mister føler enorm trang til å bli trøstet og få støtte.

 

Gir deg en stooor good varm trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er grusomt å få en slik beskjed, føler med deg. Har selv hatt MA..Det eneste positive i det er at det nok var noe galt med embryoet, fattig trøst :( Masssse lykke til neste gang, da går det helt sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ....Det er desverre ikke noe kozelig beskjed å få...Tru mei jeg har hatt 2 sa og 1ma..Jeg har en sønn fra før og han er 4,5år..Så jeg hvet jeg blir gravid lett men hvorfor det dør har jeg ingen forklaring på .

Min ma var for 2,5 uke siden å det vondt å så trist, vi hadde håpet på at denne gangen skulle alt gå bra men den gang nei.Stakkars min snille samboer forstår ingenting og vi er så begge frustrert.....Men en ting skal jeg har jeg har ikke gitt opp håpet:) vi prøver igjen og håper på positiv test om ikke alt for lenge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...