Gå til innhold

Desember: jobb, jobb, jobb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det og jobb, jobb, jobb. Er så travelt på jobben, at jeg føler jeg bor der....

Var hjemme et år ekstra med storejenta vår, men hadde ikke planer om det denne gangen. Nå angrer jeg litt, hehe. Neida, det går greit, men er travelt ja. Og ikke sover poden særlig godt om nettene heller, så føler det går rundt i toppen av og til

Det går seg til skal du se.

Jeg var ferdig m permisjonen i midten av november, og jobber lørdager fram til jul + at jeg skal nok jobbe en del fra 10 desember, da går sambo ut i permisjon. (er frisør så da er det nok å gjøre før jul)

Skal være dagmamma fra nyttår, så jeg skal være hjemme fram til høsten. Håpet er å få barnehage plass da, hvis ikke er vi ikke helt sikre på hva som skjer, mulig jeg fortsetter som dagmamma hvis jeg trives med det. Må bare vente og se : )

Dere som har jobb, vær glad dere har en:-) Jeg sa opp jobben min da vi flytta og har ikke fått ny enda. Har søkt en del jobber og kommet på intervju, men har bare blitt nesten fram til nå. Perm er over neste mandag, og da er det slutt på kronasjene også:-( Håper endelig det løser seg snart!!!!

Annonse

Ja, vi klager uansett :-)

Nei, jeg er veldig glad for jeg har den jobben jeg har, selv om det er virkelig travelt til tider.

Skjønner deg godt, må være frustrerende å ikke ha jobb og inntekt. Du får ta gubben med tilbake hit, her er det nok jobb skal du se ;-) Bare tuller med deg, selv om det hadde vært kjekt å bli bedre kjent med deg irl.

Lykke til med jobbsøking. Håper det løser seg snart for deg.

Klem fra gamlebyen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...