Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stund siden jeg var innpå... Ser at det er noen travere her ennå, og merkelig nok finner jeg en mager trøst i det. Beklager selvfølgelig at det er flere enn meg som ikke har hatt hellet med seg denne høsten, men noen er det da!

Har gått inn og endret på både IKM-lista og på alderslista. Har blitt 36 siden siste tante og har mistet oversikten over hvor mange pp jeg har nå. Har sikkert fortsatt tid! Jeg har jo vært heldig da jeg har en nydelig gutt fra før av, men det hadde vært koselig med en liten til!

Litt vanskelig å få fart på mannen for tiden der han ligger med lungebetennelse, men håper at han er klar om en ukes tid til å prøve igjen.

Må puste og slappe av jeg også, er så stresset på jobben for tiden at jeg sover dårlig - ikke akkurat yppelig yngleforhold. Nei, her må det skjerpes om det skal bli spire til jul! Må sende varme gode vibber til eggstokker og livmor, lokke med fredlig juletid og fri fra jobben så går det kanskje denne gangen!

Lykke til alle sammen!

Førjulshilsen fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mager trøst det er... Det har søren meg vært lite å skryte av har inne siste tiden. Men da er det vel bare å klemme til å gi alt vel?

Det er klart at det kan holde hardt innimellom, siden vi faktisk har andre ting å tenke på også. Men de sier jo at det skjer når man minst venter det...

Håper mannen din snart er i farta igjen, hvile kroppen litt og få deg litt søvn du også, kanskje roe litt ned?

Her ventes EL om ei ukes tid, EL tester er bestilt og mannen er blid som ei sol...ü

Skrevet

Gratulerer med dagen som har vært cianti70. Håper mannen din blir frisk nok til å delta ved neste el. Du får stelle ekstra godt med han slik at han får ladet batteriene.

Jeg har også stresset fælt de siste ukene og tror ikke det hjelper særlig på sjansene til å bli gravid. Problemet er jo bare at man kan ikke si på jobb at du.... jeg kan ikke jobbe overtid nå fordi vi forsøker å bli gravid.... Det hadde fått sjefen min til å ramle av stolen ihvertfall. Må derfor bare kjøre på og håpe på det beste.

Ha en flott og fruktbar førjulstid du også cianti70.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...