Gå til innhold

Endring av syklusen?

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd endring ev syklusen etter et forsøk?

Skulle ha ringt inn for et nytt forsøk for en uke siden, men tante-rød er uteblitt. Tok en test på fredag som var negativ og ringte derfor til Riksen i dag. De sa at det var vanlig og bad meg ringe tilbake om 2 uker dersom jeg ikke fikk den i mellomtiden.

Skal jeg være tålmodig og vente eller skal jeg ta en ny test?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7345843-endring-av-syklusen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok stemme at syklusen blir noe forskjøvet... Jeg hadde icsi i oktober, med mens den 7/10. Ble gravid på 1 pp etterpå, men når jeg skulle til ul i uke 8 trodde ikke legen at jeg var mer enn 4-5 uker på vei.

Det vil jo da si at min EL har blitt flyttet ganske mange uker...

Jeg tok oxo flere tester i mellomtiden, fordi jeg trodde jeg var gravid. Tok tre tester den første uken som var neg, men når tanten ikke var dukket opp 3 uker etter forventet tid, tok jeg ny test som var pos.

Annonse

Ja jeg og, men jeg fikk menst til normal tid etter IVF-forsøket -- sikkert fordi det ikke ble innsetting, men mensen ETTER det igjen - ja DEN lar vente på seg. Er fire-fem dager over IKM og håper selfølgelig at jeg er gravid, men må vel bare vente å se ....

Var det første eller andre mens etter forøket som har forskjøvet seg for dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...