Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 gripe tak i ting bevist?Når begynte han/hun å le skikkelig?mm Har en liten gutt på 2mnd, men vet liksom ikke hva jeg kan "forvente" av han. Men jeg har så lyst til at han skal begynne å leke med ranglen sin å sånt:)...men det er kanskje litt tidlig?
-Helena- Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Min er 4 måneder gammel og først nå er han begynt å gripe etter ting. Han har jo ikke kontroll enda så han må veive litt før han treffer. Le har han begynt med de siste ukene, verdens herligste latter
SpiseLise Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Husker ikke når hun begynte å gripe etter ting, men det er først nå hun får det til. Er 3 mnd. Hun klarer å holde rangla, men skjønner den liksom ikke helt, bare har den i hånda liksom. Hun har ledd en måneds tid, men bevares så langt inne den latteren sitter! Har vel ledd 4-5 ganger på en måned;-) Det finnes artikler om barnas utvikling rundt omkring, du kan jo søke enten her inne eller på kvasir e.l.
Natteravnen* Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Trur nok det er litt tidlig enda. Snuppa her er 3,5 mnd, og har no siste veke begynt å gripe etter ting med begge hendene. Klarer ikkje alltid å få tak, men det går fort framover! Ler godt, har gjort det ei stund, men blir meir å meir no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå