*Mysillen* Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 jeg skal nemlig tvinge sambo til å teste seg i morgen...å da blir det null kos i sengehalmen i kveld.... å siden han drar på jobb i morgen å blir borte til fredag..ja da misser vi el...jeg er jo på dag 15 nå så... men shit au...bedre å få testa... å du å du...om han glemmer det.... *kill kill*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Kan han ikke "tømme" seg i kveld fordet, da? eller kan dere ikke utsette den testingen et par dager...?
*Mysillen* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 sånn som jeg har forstått det så skal han ikke ha hatt utløsning på minst 2-3 dager... så da kan vi ikke... å her tar de bare slike tester på tirsdager... å sambo er ikke hjemme hver tirsdag da...så misser vi det nå så må vi vente til neste år.. å det vil jeg ikke... bedre å få testa nå da... har prøvd så lenge nå at jeg bare vil blir ferdig med utredninga
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Dere får ta en runde i morgen kveld, da og håpe på det beste! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå