Elastica Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Ser du er innpå her og spår. Velkommen skal du være . Har du lyst til å se hvor mange barn du får opp på meg totalt..? Jeg er f. 9.sep.-68 Klem
*SoRiA* Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg er helt fersk, prøver meg litt her inne... Vet ikke om jeg er helt på villspor, men jeg får opp 4 eller kanskje muligens 5 barn på deg totalt!
Elastica Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Syntes du er flink jeg !! Jeg har fire fra før og kunne godt ha tenkt meg en til jeg :-) Får du inn om jeg kan få en til og evt. kjønn..?
*SoRiA* Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Det er store muligheter for at du kan få en til, men det kan virke som det er opp til deg selv, hvilke valg du tar:) Klarer ikke helt kjønnet å se kjønnet, desverre... Ser du noe graviditet på meg? Kjønn? f 160879
Elastica Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk for at du så på meg!!! Skal komme innpå i morgen å svare deg , for desverre så har jeg litt problemer med konsentrasjonen nå og da er det lett for at det kan bli feil.. Svarer deg i morgen jeg :-) Klemz
*SoRiA* Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Forstår godt hva du mener, tror jeg må gi meg selv her inne nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå