Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere er delvis\helt sykmeldt,og hvilken jobb har dere?

Jeg er i uke 31 og har 20 %sykmelding. jeg jober i barnehage,og kjenner at det begynner å ta på...gleder meg sinnsykt til jul,har fri i hele 10 dager!!og da er det bare to uker igjen til jeg går ut i permosjon,så det er vel bare å bite tennene sammen og holde ut disse tre ukene til jul..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepleier på fysisk tung avdeling. 100 % sykemeldt siden uke 14 og restenav svangerskapet. Men det skyldes mest min egen helse.

Skrevet

Jeg er sykepleier, jobber på en veldig hektisk hjerteavd. Har vært sykemeldt siden midten av september pga masse kynnere og bekkenplager.

Skrevet

Jeg jobber på en småbarnsavd.i bhg. Fikk tidlig påvist bekkenløsning og har vært aktivt sykemeldt siden uke 17. Er nå i uke 31.

Synes det har vært deilig å kunne "bestemme" arbeidsdagen min selv.

Skrevet

Jeg jobber på gulvet på obs, setter ut varer og ordner med priser. Har vært sykemeldt siden 24/11 da var jeg litt over 31 uker på vei, er sykemeldt til jeg går ut i permisjon pga. svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Jeg er fengselsbetjent, og har vært sykmeldt siden slutten av september pga lavt blodtrykk og bekkenplager. Er nå 30 + 2.

Skrevet

Jeg er frisør 60% stilling, har vært halvt sykemeldt siden slutten av sept, ble i går fullt sykemeldt fram til permisjon, utmattelse rett og slett..

Tror også jeg får/har fått svangerskapskløe(igjen) blæh!!!!!

Skrevet

Jobber som sykepleier på en fysisk tung avdeling. Har vært delvis sykemeldt siden uke 19 pga bekkenplager. Jobber nå to dager i uken, og tar da kun lette sykepleier oppgaver som legevisitt osv. Jeg er i uke 33.

Skrevet

Jobber som sykepleier, natt. Har vert 100% sykemeldt siden uke 18 ca... Pga bekkenplage og diverse. Ser nok ikkje ut som eg komme meg i jobb igjen..

Skrevet

Hei.

Jobber som lagerarbeider.

Har vært sykemeldt i perioder. Først 100% i tre uker da det visste seg at jeg var gravid, for ingen kunne tro det, og alle var engstelig, t.o.m legen for at det skulle gå galt.

Så løste det seg med 12 ukers krisen, men da gikk jeg rett over på bekkenlåsning. Fikk 1 cm lengdeforskjell på føttene... Ny 100% sykemelding i en mnd. Begynte 50% i jobb etter det. Ble mye bedre i bekken etter behandling på manuell terapi.

Så har jeg jobbet 60% di siste 2 mnd, men nå er jeg 100% sykemeldt igjen.

Er idag 31+3 idag, og sliter me kramper i leggene på natta, sover ikke mer enn ett par timer om gangen,tisser X ant ganger om natta, og våkner hver gang jeg må snu meg pga bekken. Så det sir seg selv hvos mye søvn det blir.

Går ut i permisjon den 16 jan, så er usikker på om jeg jobber litt til før jul. Men da blir det bare 20-30%.Godt å komme ut litt å treffe folk. Men siden jeg har en tung jobb på lager, og i tillegg må OPP 2 etg for å tisse, me bekkenplager... Vel, ikke en drømmesituasjon akkurat. :)) Får se. Akkurat nå koser jeg meg litt hjemme, og prøve å ikke tenke jobb. Dårlig samvittighet nesten hele tiden,men jeg trenger vel å slappe litt av og.

Skrevet

er sykepleier på en akuttavdeling med mye stress!!!! ble 100 prosent sykemeldt i uke32..

Skrevet

Jeg er sykepleier, og har vært sykemeldt siden uke 20 100%. Det er fordi jeg har hadde høyt Bt, har veldig høy puls, og bekkenplager.

Skrevet

Jobber som miljøterapeut i en bolig med voksne autister. Jeg jobber fortsatt 100% (er i uke 32), men har fått litt tilrettelegging (som å ha morgenstell med ferre antall brukere og ikke vaske gulv). Det går greit, men er selvsagt sliten av og til. Skal ha ferie uka før og etter jul, og så går jeg ut i permisjon 9 januar. Så tilsammen er det kun 3 uker igjen å jobbe. Blir rart å ikke jobbe mer!

Skrevet

Er butikksjef i en alt mulig butikk. Er sjukmeld i 100% grunna formykje fostervatn og fare for alt for tidleg fødsel. Er i veke 29 eller 30. Var irritert da eg vart sjukemeld rett i høgsessongen vår, og før eg hadde fått ny på opplæring, men kjenner på kropp og sjel at det var rett. Er dog litt på jobb for å få satt i gang den nye butikksjefen. Stakkar vart kasta inn i ny jobb med mykje ansvar i verste kaostida....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...