Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Aguin!

Vi ligger ganske likt i løypa vi to skjønner jeg. Jeg fikk satt inn ett egg onsdag 29. og er på rugedag fem.Jeg gikk til akupunktur i månedene før forsøket, pluss rett før(time før) og rett etter (time etter). Spurte om jeg skulle fortsette nå men han mente at det ikke var nødvendig...;)

Jeg holder til på St.olav og går til en veldig flink og anerkjent akupuktør her i Trondheim. Har derfor slått meg til ro med at jeg ikke skal tilbake dit med det første. Men de sier jo så forskjellig når det gjelder dette...ille lett å vite hva som er best.

kos deg i rugeperioden og lykke lykke til. Håper vi tester positivt begge to i neste uke en gang da!!

Jeg reiser til Malaysia og videre til Thailand på lørdag. Håper jegkan reise med ekstra følge i magen!!!

Kikki, går du hos Lars?

Går nemlig der jeg også, og har lurt litt på hvor ofte jeg skal gå der etter innsettingen...

Skal etter planen sette inn egg i morra, og skal til han før og etter innsetting.

Håper aku gjør susen:-)

Hei sunniva78.

Ja jeg går til Lars,er kjempefornøyd! Han sa til meg at det var lite han kunne gjøre fra eller til etter innsettingen.

Lykke til i morra da,så nervepirrende disse dagene før uttak,innsetting og de laaaaaange rugedagene før testing. Jeg skal teste 12.12 hvis ikke tanta kommer før det da...

Krysser fingrene for deg!!!

Ja, jeg er også fornøyd! Vondt da men...

Da skal jeg sikkert ikke ta neo mere jeg heller da...?

Eller er det kanskje individuelt?

Hmm, får vel høre i morra.

Fikk nettopp vite at 10 egg var befruktet, så innsetting blir det!

Lykke til med rugingen, håper spiren sitter:-)

Annonse

Så det snøfilla.

Synd for dere det.

Håper dere finner ut av hva dere gjør videre, og finner en løsning alle kan leve med. Tror du har svært mange gode kvaliteter mannen din setter stor pris på. Og det er tross alt mange måter man kan få barn på i våre dager. Lykke til !( Hvis du leser dette da)

Hei Kikki 73.

Hyggelig å ruge i trondheim sikkert. Har bodd der i tre år tidligere og setter stor pris på byen.

Malaysia og Thailand kan jo bli tøft dersom du tester positivt !!

Men det går kanskje bra. Har aldri vært der.

lykke til i neste uke du også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...