Gå til innhold

Hvor kan en gutt få surrogatmor ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

USA, men bare visse stater. Dyrt.

Kan ikke tenke meg at Danmark foreløbig tillater surrogarmotbruk for en enslig og/eller homofil mann, når de ikke har tillatt inseminasjon for enslige og/eller lesbiske kvinner. Om han har en kvinnelig partner stiller det seg trolig annerledes.

Se ellers debatten "surrogatmor" litt nede på siden.

• 2 uker senere...

Hei, jeg er selv inne i en prosess med å få barn ved bruk av surrogatmor, og har etterhvert opparbeidet meg en del kunnskap om temaet. Her i norden er man vel sjanseløs når det gjelder å benytte seg av SM for å få barn, det eneste landet som jeg vet tillater surrogatavtaler er Finland, men da kun altruistisk. Jeg er imidlertid usikker på om dette kun gjelder for finske statsborgere. Storbritania er vel også ganske restriktive, der også tror jeg det ikke er lov til å ta seg betalt for å være SM.

USA er nok landet å satse på.

Jeg er aktiv i utenlandske fora og driver selv et norsk surrogatforum. Fortell gjerne din bror om forumet mitt, www.surrogatforum.com, der ligger det en del informasjon om både lover og regler i USA og linker til surrogatbyråer. Det hadde vært interessant å kommet i dialog med ham, anonymt selvfølgelig :) kanskje vi kan skrives mer i forumet mitt.

MANN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...