PetuniA *HøygraviD* Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Får man kjøpt dette herlige mesterverket i butikker i Norge? Fikk det i kinderkalenderen min i dag,og det er så utrolig fantastisk godt,men jeg har aldri sett det i butikker....
LmS_3_prinsæssa Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 hei er det med lys eller mørk sjokolade inni ?? når jeg var i cran canaria i høst ,spiste jeg masse slike ,de er kjempe gode.men tror ikke jeg har sett de i norge nei.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Det er begge deler inni,det er sånn fløyelsmykt fyll,både mørkt og lyst. Og kjeks rundt,som rundt der igjen har sjokoladestrø som er festa med hvit sjokolade...
c*h*r Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 ja.jeg har sett de i butikken.Men jeg husker ikke hvor:/
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 hm...Lurer på om de faktisk er her i nærheten også...Skikkelig lyst på sånne Er jo kinderkalendere på tilbud nå,og det er jo sånne inni der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå