Gå til innhold

mage allerede???


endaeintrønder

Anbefalte innlegg

æ e altså 9+3 no,å har allerede fått mage!!!nån som kjenne sæ igjen el?huff da,sist kun æ bruk mine vanlie bukser fram t æ va 6 mnd på veg..no må æ nok ut å shoppe mammaklær:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... da jeg var gravid med nr 1, hadde jeg mage da jeg var 5 ujer på vei! Jeg var egentlig tynn, så trodde vel det skulle ta lengre tid!

Er kjempespent denne gangen, skal bli morsomt å få mage igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,5 uka åsså ja:) sist lå guten langt inn sju,så ingen så at æ va gravid heller,hehe..ser for mæ at æ bli en kloning av keiko herre gongen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ikke skrem meg da! Mannen min var 5 kg da han ble født, det er noe å tenke på det! *GULP*Jeg kommer til å bli så lykkelig jeg nå, når magen kommer, for den har jeg jammen venta lenge på! :-)

Kos deg med magen din;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,e uvant vuttu,har jo itj hatt nå mage før:) 5 kg!!???wæææ!guten vårres va 4 kg da,men han vart tatt me ks i siste liten da,så æ veit itj koss d e å trøkk ut en sånn klomp!va d du som va fra hitra?kor hen?vi hadd høtt på Fjellværøya før sju,veldi fint utant der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er tilfeldig, oppblåst mage eller hva, men i går og på søndag måtte jeg kneppe opp knappene i dongeribuksa, de strammet... Dette var på ettermiddagen/kvelden. Rart og litt gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i følge de fleste jormødre så er det slik at en ikke får mage før etter ca uke 12, før det ligger babyen og livmoren så langt nede at det ikke kan syns.

 

men når det er sagt er det slik at veldi mange gravide får oppblåast mage og da kan en jo si at det er graviditeten som gjjørat en får "mage"-, men det er ikke fosteret/livmora som gjør dette så tidlig. og så er det jo vledig mye psykisk da...en slipper ofte ut magen en gjerne har holdt inne før, ( + at en er oppblåst.) men gravid magen den kjenner en først som en pitteliten bul rett over skambeinet.

 

jeg for min del er andregangsgravid og regner forsåvidt med å få mage tidligere denne gangen. sist gikk jeg i vanlige klær til 7.mdn og på universitetet der jeg studerer fikk de ikke mistanke om at jeg var gravid før da...

 

så mage i uke 5 er nok en blanding av andre årsaker en en liten liten baby på få millimieter:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6 nå og har mage, jeg må bruke mamamabukser, kan bruke mine egne hvis de er for store til vanlig eller så klemmer det så fælt på magen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 og jeg fikk veldig fort mage med både nr 2 og 3..

Det er ikke psykisk.... skjønner godt at førstegangsfødende vil at det skal syns tidlig, men den kommer tidsnok og blir stor nok..

Tror nok kroppen innstiller seg fortere til graviditet for flergangsfødene, og derfor magen også kommer kjappere... ingen som orker å holde magen ut hele dagen...

Jeg fikk også mage fra uke 5-6 denne gangen.....

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. jeg fikk mage veldig raskt, uke 5-6. det var sånn at folk begynte å spørre..

 

men så krympet den igjen, så det var nok mest oppblåst..

men nå har det kommet en liten "spiss" igjen, så nå kommer det vel mer og mer mage framover tenker jeg!

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10 uker på vei og har fått ganske bra mage.... sist jeg var gravid gikk jeg med mine egne vanlige klær til jeg var nesten 7 mnd på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om dere leser svar til ulike jormødre er det nok bare pga oppblåsthet eb får mage så tidlig...nesten litt patetisk at vi innbiller oss at magen kan vokse så tidlig når vi tenker på at alt som er inni oss er så pikyrende lite...

 

og jeg mener ikke å si at vi holder/blåser magen ut, men at mange jenter "slipper" den - samme dag som de får bekrefet at de er gravide...

 

(mange jenter holder magen litt inn automatisk for ikke å vise den, ellers...)

 

hehe...

 

vi er noen rare sapninger, litt patetiske syns nå jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag har långt ifrån mage..har snarare blivit tynnare, er 6uker påv. nu. Enda som putar ut er brysterna som blivit endel større : ) og det sier ikke jag nei til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage og spurte gynekologen min om dette. Er jo snart 7 uker på vei og det skulle ikke være en mage der allerede.. Ho sa at det er helt normalt og at det er hormonene som gjør at magen vokser. Ikke alle som har det sånn og det er ofte arvelig. Spurte derfor mamma om ho hadde tidlig mage og det hadde ho.. allerede i uke 5!

Gynekologen sa at jeg ikke skulle holde magen inn lenger, for det ville bare gjøre meg uvel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+4, og har nok bare en liten fleskemage som synes :) hehe, men greier ikke å holde den inne som før nei. Har bestandig hatt en liten kul der like under navlen (som vi jenter gjerne har), men kunne bare stramme magemusklene så syntes den ikke. Men magen er rimelig hard da fra rett over hårfestet og et stykke oppover. Så magen kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, patetisk du... ja om du syns det så.

Jeg syns det er moro å følge med jeg da..

 

Har alltid hatt rimelig flat mage, men kan lett bli oppblåst utover kvelden.. syns når jeg har spist og sånn. Men har aldri pleid å holde inn magen. Heller ikke nå.

Men jeg vet da at magen blir stor nok, og selv skulle jeg gjerne kunnet skjule magen en stund til, med tanke på skole og sånn..

men så er det denne skarpe spissen da.. som ikke forsvinner om jeg enn trekker inne så godt jeg kan! he-he

 

tror vel hormonene kan blåse deg opp litt jeg. trenger jo ikke være psykisk, bare et ledd i alt det som skjer med kroppen.. derfor magen noen ganger er stor, andre ganger liten..

 

uansett føles alle mine vanlige bukser utrolig vonde å ha på!

Lenge leve joggis...

 

hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...