Gå til innhold

Vi er hjemme igjen! :-)))

Anbefalte innlegg

Hei alle go'jenter!!

Vi kom hjem fra sykehuset i ettermiddag, og det var SÅ godt å komme hjem til eget hus og ikke minst til de to storebrødrene!

Jeg er ganske sliten nå.. har styrt på siden jeg kom hjem, gjort lekser med guttene, pakket ut litt, hengt opp julestjernene i vinduene, ryddet og ordnet og alt mulig... verker i såret mitt, men puppene verker mer!!!

- jeg har rett og slett fått verdens største pupper i løpet av det siste døgnet! - og har melkespreng til tusen! Lille Nicklas ligger bare og sover og sover og sover.. Han er selvsagt verdens nydeligste barn :-))

Vi hadde temmelig mye dramatikk torsdag og natt til fredag, det føles helt uvirkelig... Men nå er alt bra, og jeg kjenner at jeg ikke orker å tenke så mye på det som hendte... Nicklas ble jo for eksempel lagt rett inn på barneklinikken etter han ble forløst ved ks, pga lav kroppstemperatur, lavt blodsukker og bilyd på hjertet... Men takk Gud, for at alt er bra med ham nå!!

Nå skal jeg rett og slett gå å legge meg... for oppdatere meg her inne i morgen formiddag.. Har vel vært en del fødsler og sånn her de siste dagene.. desemberjentene føder jo som bare det! :-) Jeg har nok gått glipp av masse!

Kjempenattaklem!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7345141-vi-er-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye. Regner med det er godt å ha det overstått nå. Godt at alt gikk bra tilslutt, selv om det virker som dere hadde det tøft. Godt at alt er bra med dere alle.

Også så fint navn dere har funnet.

Kos dere og lykke til!

Annonse

Gratulerer så mye med nicklas. Godt å høre alt er bra med mor og barn!

Synd å høre at dere måtte gjennom en traumatisk opplevelse, når det hele kunne vært unngått. Blir så sint når de skal ødelegge en opplevelse som skal være så fin.

Kos dere masse hjemme nå i førjulstria:-)

Godt på høre at du er hjemme igjen, Mensana...

Og det er et kjempefint navn han har fått :))

Må flire litt og da.... med en gang du kommer hjem begynner du å styre med lekser og julestria.... Du er ikke sann!!!! ;))))

Slapp av nå, du trenger nok det etter en slik opplevelse.

Kos deg sammen med lille Nicklas....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...