Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er i slutten av andre brett, og jeg har bivirkninger så det holder nå=( Det er ikke så mye blødninger egentlig, men irritabilitet, og humørsvigninger, KVISER(!) og vondt i brystene, og hodepine... Leste nettopp at dette er vanlige bivirkninger. Spørsmålet er, går dette over iløpet av det neste brettet, eller 3. måneden?? Har lest endel om at bivirkningene skal gi seg etter 3 måneders bruk. At kroppen trenger tid til å stabilisere seg?? Noen som har erfaringer her?? Vurderer å slutte med cerazette fordi jeg ikke orker disse bivirkningene. Men hvis alt snart blir bra, ville jo det være dumt!
♡ A & E ♡ Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 hadde kviser,humørsvingninger og av og på blødninger i ca 1 og en halv mnd så gav d seg.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Jeg tok første tabletten med cerazette idag jeg, men fikk ikke lyst til og ta flere når jeg leser dette. Får alle bivirkninger?? Og et spørsmål til, kommer det på det samme hvor på brettet man starter?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hvis du startet idag skal du ta mandagspillen på øverste linja. Hvis jeg ikke husker feil er dette den første pilla på brettet... Synes du skal prøve en stund jeg, det er ikke alle som får bivirkninger=) HI
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 lurer fælt jeg også om jeg skal begynne? nå har pakken ligget her i en uke uten at jeg har tørt å ta
-Helena- Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Til deg som lurer over her. Jeg har brukt cerazette i tre måneder og har ingen bivirkninger i det hele tatt, ingen blødninger, ingen kviser, så det er nok individuelt hva man får av bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Hei!! Jeg var godt igang med brett nr 5, da jeg slutta med cerazette. Jeg hadde aldri noen blødninger, men hadde superkort lunte, absolutt INGEN sex-lyst, og kviser så det holdt alle mulige rare steder. Dette ga seg ikke etter 3mnd hos meg. Slitsomt å være så irritert hele tiden, og dårlig samvittighet ovenfor gubben for ikke ha lyst på ham. Så grovt summert er det deilig å være i vater igjen...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 jeg gåår også på cerazette, mitt 4. brett nå... Ingen kviser eller noe sånt men jeg har også superkort lunte, så sur uten grunn(er ikke typisk meg og vil jo ikke ha det sånn) og ingen sexlyst what so ever.Derimot har jeg ikke koblet det til pillene da, har tenkt det er typisk som nybakt mor...hormone ikke helt på plass og ikke sexlysten heller? hvordan vet man hva som er hva?
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Jeg går også på Cerazette. Er snart ferdig med 3. brett. Kan ikke si at jeg har merket noen bivirkninger i det hele tatt, så jeg er veldig fornøyd! Har ikke hatt noen blødning ennå heller.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 jeg går på ceracette og har gått på det i et halvt år. Mannen vil helst jeg skal slutte på de, for som så mange andre skriver, så er også jeg nesten konstant i dårlig humør, sur og irritert. Det går litt utover forholdet. Har ingen sexlyst heller..... Vil egentlig slutte med p-piller, men vet ikke hva annet man kan gå på der man ikke tilsetter kroppen hormoner. Mannen vil ikke bruke kondom, det er forståelig.....Mye bedre uten
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Du kan jo prøve kobberspiral, det vurderer jeg nå... HI
Madamina Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Håper ikke jeg begynte feil med de pillene. Fikk jo aldri mensen og legen sa jeg kunne begynne når som helst. Begynte på nederste linje og etter 3 uker hadde vi sex uten kondom. På søndag glemte jeg derimot å ta tabletten og tok den først 38 timer senere. Må jeg gå en eller to uker til før det er sikkert igjen da? Har ikke hatt en eneste blødning, men mye hodepine og vart mye sur. Har lyst på sånn Babycomp (www.buenaventura.no), men de koster flesk. Vet dere om andre slike maskiner (persona?)? Vil bli gravid igjen i mai (fødte juni), så kan nok ikke gå så lenge på piller uansett. Heller ikke spiral. Kondon er kjipt for typen, men jeg sliter sånn med arr enda at jeg må ha sex med bedøvelseskrem. Men G-punktet funker jo uansett. Men vil gjerne ha svar på om jeg begynte riktig på brettet.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 du må vente 1 uke med å ha sex uten kondom dersom du har glemt å ta en cerazettepille. Vi venter og for tiden
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Nja, jeg mener man skal begynne øverst jeg da, og følge pilene gjennom brettet. På den annen side så inneholder alle pillene nøyaktig det samme, og skal tas uten opphold, så jeg kan ikke tenke meg at du har gjort noe som setter sikkerheten i fare... HI
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #15 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har brukt dem i ca. 3 mnd og har ingen bivirkninger. Ingen blødninger heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå