Gå til innhold

Kommer innom her likevel jeg.... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg har blitt gravid, så kommer jeg til å være en del her inne. Kjenner jo flere av dere enn de på 1.tri. Men jeg kommer til å skifte nick nå. Det nye blir: ENDELIG - etter 20pp

Lykke til dere andre også, en dag blir det deres tur. IKKE gi opp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig med besøk fra stedet hvor vi alle her inne ønsker å ende opp:)

Håper alt er bra med deg og at du koser deg. har du sluppet nyheten til familien eller?

Skrevet

Er kvalm, det har jeg vært i en uke nå, uten at jeg visste jeg var gravid. Jeg har ikke fortalt dette til familien nei, bare til mannen min og dere. Tenkte å vente en stund før jeg forteller det, men vi får se hvor lenge jeg greier å holde meg. Har jo så lyst til å rope det ut til alle i hele verden!

Muligens at jeg forteller det på julaften, da er jeg 7 uker på vei. Eller på nyttårsaften... Vi får se....

Herlig følelse, etter så lang prøvetid. Har faktisk ikke trodd det, har tatt 5 positive tester før jeg kunne være helt sikker (hahahahaha)

Skrevet

hehe skjønner deg godt. jeg er i pp 21 selv, og brukte 30 mnd før jeg ble gravid med min sønn. Jeg tror men håper mest at jeg er gravid nå... går og venter på tester som jeg bestillte på fredag. hadde ikm på lørdag... masse symtomer og suuuper kvalm,men masse sulten allikevel.. merkelig.. Om jeg er gravid, så skal familiene våre få et par babysokker i julegave:) sånn har vi planlagt å slippe nyheten.. men må vente og se om det er noen spire i magen min først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...