Gå til innhold

Litt brunt blod kan det bety SA...? :((


februargutt*

Anbefalte innlegg

Begynte i går kveld, kom litt runt blod på papiret når jeg var på do. I dag har det også vært brunt blod på papiret hver gang jeg har vært på do... hat ikke hatt noen smerter bortsett fra "vanlige mens murringer" som kommer å går... Men jeg er veldig bekymret og redd, sitter her nå alene og griner :( vil ikke miste denne lille spiren min.

Skal ringe jordmor i morgen å høre om jeg får komt til tidlig UL. og om jeg kan fly på torsdag for å besøke min kjære.

 

Noen som har opplevd det samme der det har gått bra...???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp. hadde blødninger i en uke-halvannen og de var omtrent sånn, og noe friskt blod.

Ikke noe galt med spiren min.

 

Men legen min sa at blødninger ofte kan være tegn på at du må ta det litt med ro et par dager, ligge ned og slappe av til det gir seg.

 

Nå ser jeg du har termin i juli, kan det stemme at du da er mellom 6 og 10 uker på vei? det er ikke unormalt å ha en liten blødning, er en del "gammelt blod" som skal ut.

 

Men uansett er det lurt å ringe jordmor eller legen. så får du en sjekk og kan føle deg tryggere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt brun utflod i nesten to uker. Har målt hcg og sett den lille på ultralyd. Alt står bra til! Blødningen kom fra ytterst på livmortappen, og det er ikke farlig.

 

Jeg er litt forsiktig med trening, tunge løft og stress, og nå har det gitt seg!

 

Det går nok bra skal du se!

 

Nå går jeg og legger meg!!!

 

Er trøtt og kvalm!

 

 

 

Masse lykke til!

 

Nattaklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...