Gå til innhold

Sammenbrudd...

2søtesmå

Anbefalte innlegg

Mistet min lille spire i uke 11+4 den 13.november. 5 Dager etter følte jeg meg helt fin igjen psykisk og det var så godt. 7 Dager etter var jeg tilbake på jobb,det gikk forbløffende bra. Noen dager senere fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg hadde "kommet over det" så fort,at det gikk så bra med meg. Det har ikke gådd en dag uten at jeg har tenkt på det. Nå i helgen gikk jeg ut på byen med min søster. Trodde det skulle bli godt å kose seg litt. Men den gang ei...fikk et skikkelig sammenbrudd,ble hentet av ambulansen og kjørt hjem. Hadde det helt forferdelig. De sa at jeg burde kontakte fastlegen min hvist det skjedde igjen. Men hva kan han gjøre. Er det normalt å kunne få slike reaksjoner når alt egentlig gikk bra? Andre som har lignende opplevelser og gode råd?

Fortsetter under...

Uff, det hørtes fryktelig ut:(

For min del tror jeg reddningen har vært å snakke veldig mye om det. Jeg og sambo har snakket om det hver dag, flere ganger. Til vi nesten har blitt litt lei. Ofte han som tar det opp, men jeg har nok hatt veldig godt av det. Dessuten har jeg holdt meg litt unna andre, så jeg har kunnet sippe litt når som helst uten å ta hensyn til noen.

Tja, vanskelig å vite hva fastlegen kan gjøre der og da hvis det skulle skje igjen. Men kanskje han har noen gode råd for at du skal kunne unngå det?

Det må ha vært en skremmende opplevelse. Håper du føler deg bedre nå. Beklager at jeg ikke har noen gode råd å gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...