Gå til innhold

November: Jeg har ENDELIG født!!! :-)


Snuppa27 er stolt mamma til 3

Anbefalte innlegg

Ikke en dag for tidlig, 2 uker over ULtermin, og dagen før overtidskontrollen, kom min nydelige Celina til verden.

 

Startet med menssmerter på kvelden, halv 2 tok det seg opp, men jeg har jo gått emd så mange tegn i så mange uker, så jeg la meg til å sove igjen. halv 3 våkna jeg nok engang, med KRAFTIGE velkjente menssmerter (er jo min andre fødsel) de kom med 2-3 min mellomrom, ringte sykehuset og barnevakt, vekte samboer, tok meg en dusj, så dro vi.

Ble undersøkt, og jeg hadde da 4 cm åpning.

Inn på fødestua, og 9 timer senere kom min skjønne jente, hun var ikke lita heller, 4315g og 52 cm, verdens skjønneste, verdt hver eneste vonde rie.

Dro hjem fra sykehuset igår, og det kan bare ikke beskrives hvor herlig det er å være mamma til et sånt lite vidunder.

Sitter i timesvis hver dag og koser meg nesten ihjel, hun er bare så skjønn.

Lukter så godt, har så nusselig pust, silkemyk hud, hun er rett og slett perfekt!!

Fra å være drittlei og sliten pga overtiden, til å leve i lykkerus og glede over å ha født ei vakker, velskapt datter.

Livet er herlig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med jenta:) Hørte du var i fødsel:) Det er en deilig følelse å få den lille i armene, og det er hærlig at det er over nå:)

 

Kos deg masse med jenta di:) Jeg fikk min gutt den 29.11:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Da fødte du bare noen timer før meg. Martine kom til verden kl. 01.40 den 1. desember, under 2 timer etter termindato.

 

Kos dere! håper alt er bra med dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...