Gå til innhold

Ang. legging...trenger råd fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har blitt litt for vant til å sovne ved puppen.her hjemme. Tidligere har det vært sånn at hun har spist...sovnet...våknet...spist sovnet...våknet...spist..osv utover hele kvelden til vi legger oss og da sovner hun ved puppen i senga vår ca 23- 23.30 og sover hele natten, men vi tenkte å prøve å gjøre noe med den "uvanen" nå. Hun er to mnd. I dag la jeg henne etter et godt måltid og stell kl. 21. synger for henne som jeg pleier. Hun sutrer som etterhvert blir til sammenhengene gråt/skriking. går inn å roer henne ned. må ta henne opp for at hun roer seg. fortsetter sånn med 5-10 min mellomrom. inn flere ganger og roer henne ned. etterhvert kan jeg roe henne uten å ta henne opp. hun er kjempetrøtt, men sovner ikke ordentlig inn. sovner i 1-2 min og våkner igjen å sutrer/gråter. holder på enda. gjør jeg det riktig? skal jeg bare fortsette med å gå inn å roe henne eller gi henne pupp igjen? er så usikker på akkurat dette. liker ikke å høre henne gråte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er 2,5 mnd:)

Skrevet

Fortsett som du gjør, etterhvert blir hun trygg på at du er der for henne selv om du ikke er der, hvis du skjønner =O) Kan godt hende det tar noen dager, men hun blir nok trygg skal du se.

Skrevet

ja, hun er liten. Fortsett med det dere gjør.

om det tar uker og ikke dager vil hun forstå etterhvert og dagene blir kortere og nettene lengre ettersom hun opplever mer og mer i løpet av dagen. Pass bare på at hun får sove nok om dagen også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...