~Vimsemor~ Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Har IKM torsdag eller fredag og holder på å gå på veggen av venting, tenking, grubling og venting. Testet (negativt selvsagt...) lørdag og søndag; klarte ikke å vente. Men vet jo selvfølgelig at det bare gir meg en liten skuffelse, en ny tur på apoteket og er penger rett ut av vinduet. Dust! Når tester dere vanligvis? Klarer dere å vente helt til IKM? Er jo som en liten unge som ikke klarer å vente på julenissen og maser seg til å pakke opp for tidlig. Er jo ikke noe moro med de pakkene!
martine68 Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hei vimsemor68. Etter at jeg begynte å tempe trenger jeg ikke ta fram testene før etter ikm. Tempen min stuper dessverre på ikm dagen, så det er tegn godt nok til at testene mine kan forbli i skapet. Dødskjipt selvfølgelig, men penger spart er det i hvertfall. Du testet nok altfor tidlig siden du ikke har ikm før torsdag. Jeg ville ventet til ikm-dagen uansett fordi du skal slippe å oppleve kjemisk graviditet. Det er noen her inne som har opplevd positiv test et par dager før ikm og så kommer tanta til rett tid. Det er vell så nær en tidlig SA du kan komme, og det er jo en fryktelig nedtur. Krysser fingrene for at testen blir positiv på torsdag eller fredag. Lykke til. klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Tester ca dag 12-13, siden syklusen min varierer mellom 12 og 15 dager så er det IKM dag eller 2-3 dager før. Oftest tester jeg ikke, jeg temper, og i likhet med Martine ser jeg an tempen, samtidig som ømheten i brystene forsvinner to dager før mens. Skjønner at det er vanskelig å vente, men negativ test er kjipere enn ventinga. Har fått et par av dem da, og en positiv som ikke endte så godt. Du testet nok litt tidlig tror jeg, krysser fingrene for positiv test til helga...ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå