Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Bare lurer litt her jeg... Gutten min på 10 uker spiser cirka hver tredje time. Men etter noen minutter suging på puppen blir han stresset. Da presser og grynter han som om han skal få ut en bæsj... Men det kommer vanligvis ikke noe da. Han slipper puppen for så å lete igjen etter den.Det gjentar han til jeg tar han bort! Han virker da fortsatt sulten siden han vil ha puppen igjen med en gang men virker på en måte mett i magen! Noen her som har opplevd det samme?? Er han kanskje mett men har fortsatt lyst å suge på puppen?? Han bruker smokk så pleier å gi han den da men vil jo at han skal bli ordentlig mett.... Har prøvd forskjellige stillinger og tar han mange ganger opp for å rape men det hjelper ikke virkelig... synes så synd på han for det virker ikke som han klarer å kose seg når han spiser... Noen forslag på hva det kan være??
shanty73 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 sånn har begge mine vært også.. Ikke hatt barn som koser puppen jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Tok du dem bare bort fra puppen da når de begynte å stresse eller hva gjorde du?
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Helt sikkert en rap som må opp.. ta han opp til skulderen og la han få rape og legg han til ved puppen igjen. ikke godt å få plass til melk når magen er full av luft. Jeg raper med snuppa mi flere ganger pr måltid.. litt slitsomt men en mye mer fornøyd baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå