Gå til innhold

Trøtt og lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer et syte innlegg! Er bare så lei! 5 uker igjen!

har vært sykemeldt i omtrent hele svangerskapet! Har ikke lappen, så jeg kommer meg ikke noe særlig rundt på egenhånd.(pga formen) Bor på vestlandet hvor det har regnet og blåst siden september!(omtrent :-) regnjakken passer ikke!

Blir rett å slett deprimert, for slik som dette er jeg ikke til vanlig!

Er vanligvis aktiv.

Eier ikke tålmodighet og er virkelig sur. Får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor både mann og min lille datter!

Vet det er egoistisk å klage, da jeg er så heldig å få et nytt vidunder om 5 uker, men... blæ! Er drit lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du føler det sånn.. Har også vært sykemeldt de 5 siste mnd. Prøv å se det positive i hverdagen, og hva du har å glede deg over.. Nå er det snart jul.. Bruk den siste julen alene med det barnet du har fra før og kos deg. Bak kaker sammen, lag julepynt eller bare gå en liten tur å finn noe i naturen dere kan lage gaver av... Tenk positivt, det er hele kluet..... Har slitt med depresjoner i dette svangerskapet, så jeg vet....Noen dager er ekstra tunge, men mye blir hva vi gjør det til selv....Vær åpen og ærlig om følelsene dine.... Ønsker

deg lykke til og en riktig god førjulstid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...