Gå til innhold

Oktober: Hm, tror jeg har fått mensen tilbake... :p


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Ammer om dagen, men lillejenta mi sover hele natta, og vil ikke ha mat da! Idag begynte jeg å blø igjen, vondt i magen, og sånn!

Sist gang fikk jeg aldri mensen tilbake før jeg ble gravid på ny, og da gikk det 10mnd...

Er jeg alene?? Dattera mi er snart 8uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, ikke alene. Ammer jeg også, og min sønn får mat ihvertfall 2 ganger i løpet av natta. Og jeg fikk blødninger idag. Regner med at det er mensen ja:-/ Min sønn er 8 uker. Husker det fra forrige gang også at den kom tidlig tilbake, så det er vel helt normalt...men kjedelig lell da:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer om dagen, han får en flaske på kvelden før senga og sover natta gjennom. Fikk mensen ï helga, han er 6 uker. Jaja, like greit å få den tilbake så det blir normal gjenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er i gang igjen også, fikk satt inn spiral på fredag,så legen sa det kunne komme litt blødninger,men dette virker som vanlig mensen.. Fikk den tidlig sist gang også,jeg..

 

Vanligvis kjenner jeg det jo på ømme pupper og oppblåst mage,men det er jo normaltilstand nå:) Humøret har vært litt på trynet,da - så er jo kanskje i gang igjen.. Gald vi ikke tok sjansen på å ha sex uten prevensjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...