Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke helsetepper kjøper dere til den lille? Og hvor mange er det greit å ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk et kjøpt på spar kjøp til førstemann og det er absolutt d beste vi har hatt, det som koster ca 140 kr.., mjukt og godt og. Hun bruker dette mye enda.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg syntes det var greit å ha 4-5 stykker, men mine barn har vært gulpeunger og jeg har hatt behov for å skifte ofte. Selv foretrekker jeg sprelke farger og fant noen fine, myke hos www.alexi.no

Skrevet

eneste jeg bruker dette til er på sommeren over vogna så det ikke kommer så mye sol på babyen:-)

Skrevet

Æ har kjøpt ullgarn fra nøstebarn å strikka ett "helseteppe"! Genialt! Hold babyen varm om vintern å hold varmen ute om sommern. Regulere sæ etter varmen. Tanta mi har en gutt på 8 måneda no å ho bruke sine fortsatt i vogna å sånt!! Bedre enn di vanlige helseteppenan syns no æ.!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har 3 men hadde holdt med 2.

Brukte helseteppe rundt snuppa slik vi gjorde på sykehuset om natten hjemme i flere mnd. da var det greit å ha 2 slik at når det måtte vaskes hadde vi ett rent ett tilgjengelig.

Skrevet

jeg skal også bruke helseteppe av ullgarn på Nøstebarn.... De e geniale ja :-) Så har jeg noen tepper i bomull og flees utenom....

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er kjempefornøyd med det jeg fra coop obs! :-) det er så mykt og godt! :-)

men faktisk, det beste er det mamma hadde tatt vare på etter meg! det er over dobbelt så stort, og like mykt! så det bruker vi forstatt vi, i vogna, og her er lillegutt snart 2 år! :-)

Skrevet

Jeg kjøpte på Princess for 99 kroner - supermykt og deilig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...