Gå til innhold

Et lite lys i mørket...

Anbefalte innlegg

...for både inne og ute er det ganske mørkt om dagen. Den tomme følelsen av å mislykkes sitter sterkere i denne gangen, kanskje fordi det snart er jul og jeg bare haaaaaaaaaater historien om jomfrufødselen til hu derre Maria... Jomfrufødsel? My as!

Men lyset i mørker er at vi får oppfølgingssamtale med Riksen allerede i morgen (pga. en avbestilling!), og jeg merker at både mannen og jeg har behov for en prat med lege i fred og ro nå. Så i kveld skal vi finne fram penn & papir og forberede alle spørsmål vi kan tenke oss å stille!

Klem til dere alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7343345-et-lite-lys-i-m%C3%B8rket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff vennen.. har funnet ut at livet er forbanna urettferdig og sånn er det bare... vi får dessverre ikke gjort noe med det.. !! Mange får det til på første førsøk mens andre må slite..

Men en ting skal du vite, at et slikt menneske du er, så er det så forbanna urettferdig at ikke du lykkes!!!!!!!!!!

Du er et herlig medmenneske som gir så mye av deg selv til alle, både kjente og ukjente.. faan hva har du gjort galt?? siden du blir straffet????

Dette spørsmålet stiller jeg meg selv mange ganger..!!!

Men vi skal sammen være sterke snøfilla, for det må jo bare bli vår tur en dag!!! det kan da ikke være mening at du og jeg som elsker barn ikke skal få oppleve at noen roper "mamma"... nei jeg nekter å tro det, faan faan faan.. jeg blir sint!!!!!!!!!!!!!!!!

Og han er oppe har jeg sluttet å be til, jeg gidder ikke bruke tid på han lenger, han har skuffet meg i mange år..

Sender over en STOR TRØSTEKLEM og jeg håper din kjære tar vare på deg nå og du han, og at dere prøver å gjøre noe sammen og få tankene noen få sekunder over på noe annet, hvis det går da..???!!!!

TENKER PÅ DEG

Ønsker deg og mannen lykke til med samtalen i morgen,

så flott at dere forbereder dere godt !

Jeg har sagt det før,

og jeg sier det igjen...

Det ordner seg for snille piker!

Men det var da som F****** hvor lenge mange av oss måtte vente!

God klem!

Lykke til Snøfilla, håper dere kommer videre etter samtalen, og får konkrete tilbud og hjelp.

Jeg for min del har tenkt at dersom jeg ikke lykkes denne gangen heller, så skal jeg forhøre meg om jeg har såkalt "hjerteformet" livmor.

Det kan opereres og skal visst være en VIKTIG årsak til at man ikke blir gravid/aborterer

Skal tenke mye på deg Snøfilla (det gjør jeg faktisk uansett)

klem

Annonse

Takk jenter!

De kan jo dessverre ikke trylle på Riksen, og det er ikke sikkert vi liker alle svarene vi får (eller IKKE får....) Men det er alltid godt når det skjer noe - jeg er visst en handlingens kvinne:-)

Klem

Lykke til Snøfilla!!

Superflott at du ikke gir deg, eneste måten å lykkes på er utholdenhet har jeg begynt å skjønt! Unner dere alle og klare "brasene" som jeg vet så inderlig godt følger med IVF.

Men dere er sterke! Og jeg er 100 % sikker på at dere lykkes:-)

Masse klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...